Nathan to chłopak który chyba zakocham się w Aleks,ponieważ od samego poczatku
Ciągle się na nią patrzy, komentuje i podrywa. ale mniejsza z tym.
Właśnie ruszylismy.Do miejsca do którego jechalismy trzeba było jechać 30 minut .W tym czasie w autobusie gadalismy, smialismy się itp.Nie wiem czy wspomnialam ale Aleks była w związku z naszym kolega z klasy Maxem.
*****
Droga minęła bardzo szybko juz po 35 minutach byliśmy na miejscu wszyscy juz się niecierpliwili.
Wysiadalismy z autobusu ale jeszcze wychowawczyni równoległej klasy kazała wszystkim odłożyć telefony do koszyka czyli od godziny 12 do 18 bez telefonu dla mnie fajnie przynajmniej będziemy mogli wszyscy pogadac i wgl.
*****
Pani przeczytała nam regulamin i wszyscy zaczęli się rozchodzić jedni poszli pograc w siatkówkę inni w piłkarzyki a jeszcze inni w tym ja Aleks oraz Julie poszłyśmy na mini plaże czyli na lezaki,obok tego był mały staw na który tez poszlysmy.
Ale bardziej podobalo nam się na plaży wiec postanowiliśmy tam " polezakowac".******
Po 20 minutach dosiedlo się do nas 5 chłopaków i nasz wychowawca .
Śmialismy się wyglupialiśmy do czasu .Gdy nie uslyszelismy krzyku naszego kolegi .
Był to nasz kolega Adrian , który jak się okazało miał rozdarte spodnie .Wszyscy zaczęliśmy się z niego śmiać no i on się obraził jak male dziecko.*****
Po dlugim czasie dosiadl się do nas i tez zaczął się z tego śmiać.
Minęły juz 3 godziny odkąd tam jesteśmy .
Aktualnie jest 15:00 i właśnie wołali nas na ognisko. Z wielkim bólem zeszlismy z wygodnych miejsc i udalismy się w stronę ogniska .
*****
Po zjedzeniu "obiado- kolacji".
Pani zaproponowała mini"zabawę".*****
Jak obiecałam tak dodałam dzisiaj postaram się cos napisać w tym tygodniu 😘
Papatki 👑💋💕
CZYTASZ
"Zakręcona Miłość "😔💓💔
JugendliteraturGłówni bohaterzy : 15- letni Christian i 15- letnia Daria Przyjaciele Darii :Aleks,Juliet,Mark-16 lat Przyjaciele Chrisa :,Ash,Nathan -16lat Wszystko zaczyna się od momentu gdy Daria przychodzi do nowej szkoły i juz po kilku tygodniach zakochuje si...