#3

12 1 3
                                    

Minęły już 2 lekcje a ja już miałam dosyć...ehh..
Pocieszał mnie jedynie  fakt ze dzisiaj czwartek a juz jutro nasza wycieczka organizacyjna z klasa rownoległą. Z czego bardzo sie cieszę może nie będzie aż tak źle ,może oni nie będą  tacy najgorsi jak mówią inni .A mówią tak dlatego ze to sportowcy i w sumie nie wiadomo jacy są.Na szczęście jutro juz sie przekonam.
Zostało mi jeszcze 5 lekcji ...
Masakra.. ale jakoś muszę to przetrwać .
Może czas mi zleci szybko jak pogadam z przyjaciółkami .
Tak z  Aleks u Juliet zostałysmy przyjaciółkami .Wiem może to dziwne ze minęło dopiero parę dni ale my juz dogadujemy i rozumiemy sir jak siostry.
Tak jak mówiłam tak tez zrobiłam i naprawdę czas zleciał mi mega szybko nim.się obejrzałam została mi ostatnia lekcja matematyki .Akurat mam sprawdzian.Trudno muszę jakoś go napisać chodź wcale sie nie uczylam  i też nie za bardzo przepadam za matma.
*****
Koniec lekcji 15:15
Ufff.. Nareszcie nie mogłam się doczekać .
Właśnie szlam  do domu do którego mam 15 minut ze szkoły.Już wchodziłam w swoją ulice ale dostałam wiadomość przeczytałam ja
Nieznajomy: Już nie mogę doczekać się jutra
Me: to znaczy ze jutro cie zobacze?
Nieznajomy: Nie ,ponieważ ja się nie ujawnie ale powiem ci tylko tyle ze będę na tej wycieczce
Me: mhm

Włożyłam telefon do kieszeni kurtki, ponieważ dzisiaj pogoda nie za bardzo dopisywała ..

*****
Byłam już w domu. Na dziś nie miałam dużo planów ,nauki ani zadan domowych .Trochę mi się samej nudziło wiec postanowiłam napisać do nieznajomego chłopaka
( mam nadzieje ze w wkrótce dowiem się z kim pisze ).


*****
Przepraszam że takie krótkie 😭ale takie pisze mi się lepiej 😍i dzięki temu będzie więcej rozdziałów.
Będę starała się dodawać je często ale nie obiecuje bo czasami nie mam czasu 😔😏😘
Do następnego 💓👌


"Zakręcona Miłość "😔💓💔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz