Vzbudila jsem se do krásného slunečného dne, ale mé nadšení ihned překazila myšlenka dnešního stěhování. Odkopla jsem peřinu a šla se opláchnout do koupelny. Asi za půl hodinky jsem byla oblečená, umytá a připravená sejít dolů za rodiči. Chtěla jsem vejít do kuchyně a pozdravit rodiče, ale v tu chvíli jsem uslyšela hlasy: "Anne, kdy holkám řekneme to překvapení?" zpozorněla jsem, "Garry, já nevím jestli se dá nazývat bazén přek-" mamka už nestihla doříct slovo, protože to už jsem ji mačkala v objetí. Sice jsem na ni ještě byla naštvaná kvůli stěhování, ale v tuto chvíli to bylo jedno.
O tři hodiny později jsem snášela všechny své kufry do auta. Mamka stála před domem a něco vyjednávala se stěhovákama. Tuesday jsem musela taky pomoct, protože jak řekl táta, sama to prý nezvládne. O tom jsem dost pochybovala, protože jednou nějakou záhadou přendala skříň z jedné strany na druhou stranu pokoje.
Jakmile jsme donesli všechny věci do auta, tak jsme se vydali na cestu do našeho nového domova.Po pěti hodinách cesty jsme zastavili v nejbližší restauraci. Vzbudili jsme, tak Tuesday, která usnula asi před třemi hodinami.
Restaurace se jmenovala Tasty Greg a zvenku vypadala dost luxusně. Když jsme do ní vstoupili, tak jsem zjistila, že nejsme jediná hladová rodinka v okolí. V restauraci bylo asi dalších sedm rodin, které se jenom cpaly jídlem. Všechno to tam vypadalo dost nechutně!
Objednala jsem si salát stejně jako mamka. Tues si spolu s tátou objednala nějaké maso.
V restauraci jsme strávili asi hodinu a poté jsme se opět vydali na pětihodinovou cestu.Už si ani nepamatuju, kdy jsme dorazili. Jen vím, že bylo pozdě v noci. Myslím, že když jsme přijeli, tak jsem se vydala do pokoje a tam tvrdě usnula.
ČTEŠ
Můj NE-slavný život
Teen FictionKatie Winter Hill je ne moc oblíbená, šestnáctiletá středoškolačka žijící v Oregonu. Jednoho dne jí rodiče oznámí, že se stěhují do Kalifornie. Katie nemá na výběr a opuští své přátele s domněnkou, že na sebe nikdy nezapomenou. Nicolas Smith je slav...