"Ááááá!" křičela jsem nadšením, když jsem zjistila, že bydlíme dvacet minut od L.A., a že do školy mi to trvá asi 15 minut autem. Nemohla jsem tomu uvěřit... máme velký dům i s bazénem a zahradou, školu mám poměrně blízko a do města to trvá jen dvacet minut. Na Spojené státy jsou tato čísla celkem nízká.
Po snídani jsem se dozvěděla, že k nám na večeři přijdou grilovat noví sousedé.Jelikož jsem neměla nic na práci, tak jsem se zašla podívat po okolí a přitom jsem chtěla vyvenčit Nelly.
V koupelně jsem se spěšně nalíčila a oblékla si džíny s košilí. Nemusela jsem nikomu vysvětlovat kam jdu, protože rodiče se zabývali vybalováním a Tuesday to nemusí zajímat.
Když Nelly už po několikáté občurávala hydrant, všimla jsem si vyvěšeného fanouškovského letáčku Nikolase Smitha. Věděla jsem, kdo to je, ale bylo mi to celkem jedno. Však to je člověk jako každý jiný, pomyslela jsem si. Nikdy jsem moc nezkoumala, jak vypadá, takže jsem ani nevěděla, jestli je pěkný nebo tak.
Doma to vonělo, protože jsem se vrátila přímo na oběd. U stolu se všichni na jídlo vrhli a za půl hodiny už zbyly na stole jen drobečky.
Po obědě jsme šli všichni připravovat zahradu na večer. Mamka oslovila jen pár sousedů v okolí, takže tak velká událost to zase není.
Kolem půl sedmé jsem se začla připravovat. Vybírala jsem si ve svém pokoji oblečení. Nějak extra jsem módu neřešila, ale dnes jsem chtěla udělat dobrý dojem. Zvolila jsem letní šaty. Vlasy jsem si sepla a na nohou jsem si nechala bílé conversky. Doufala jsem, že to bude vypadat dobře.
"Běž otevřít!" zavolala na mě mamka, když se ozval zvonek. S povdechem a nervozitou jsem se pomalu doploužila ke dveřím. Otevřela jsem je a uviděla veselou brunetku mého věku. Pozvala jsem veselou rodinku dál, kde je už horlivě vítala mamka. Vzala je na zahradu a chvíli si s nimi povídala než přišli další čtyři rodiny. Ale ani jedna z nich nebyla s dcerou mého věku.
Tuesday si tu našla hned dvě kamarádky a já se zatím bavila s milou brunetkou Emily. Byla docela upovídaná, ale to mi nevadilo, protože jsem se od ní dozvěděla hodně věcí:
1) jsme spolužačky2) do naší školy chodí Nikolas Smith,
do kterého je absolutně zabouchlá3) má kočku Prisciu, kterou zbožňuje
4) má otravného bratra (máme to podobné, pohlaví v tuto chvíli nehraje roli)
5) ve škole si mám dávat pozor na nějakou Madison L. Whitovou a její poskoky
Těch věcí bylo na mě trošku moc, protože jsem byla odjakživa tak trochu pozadu. S Emily jsem si rozuměla a konečně jsem získala novou kamarádku.
Večer když jsem usínala, tak jsem přemítala nad zítřkem. Měla jsem strach, protože v minulé škole jsem byla neviditelná, ale na zítra jsem se dost těšila.
ČTEŠ
Můj NE-slavný život
Teen FictionKatie Winter Hill je ne moc oblíbená, šestnáctiletá středoškolačka žijící v Oregonu. Jednoho dne jí rodiče oznámí, že se stěhují do Kalifornie. Katie nemá na výběr a opuští své přátele s domněnkou, že na sebe nikdy nezapomenou. Nicolas Smith je slav...