Všetko od znovu

95 4 3
                                    

Musíme sa zase sťahovať prečo ? Načo? Šak kašlať nato.. Toto mi kolovalo hlavou celou cestou do tejto malej dediny s názvom "Lebeňova." Neviem čo mám čakať od ľudí a celkovo sa mi ten názov nepáči. Znie to tak hmm jak keby to vymýšľal niekto z kontrafaktu. A to ja znesiem rap len zriedka. Prišli sme do nového domu ktorý sa mi zdal docela pekný, dá sa. Vybalili som si pár veci v izbe a rozbehla sa von. Vonku okolo mna šiel niaky gang ľudí v mojom veku vyzerali byť. Zase tie pohľady začali typu : Čumte niaka nová krava prišla. "Čo na mňa zazeraš potrebuješ monokel pod tým modrým očkom ?!" Povedala som a pozrela sa na toho chalana čo neustále po mne zazeral. On sa na to začal pučiť od smiechu. Mne to smiešne neprišlo. No usmiala som sa a predstavila som si ako mu raz odrežem tie pery tak že ten úsmev nebude taký pekný. Prišli bližšie ku mne. Boli to traja chalani a jedna baba. Keď sa chlapec dopučil prišiel za mnou a spýtal sa jak sa volám. Ja som odpovedal že to jeho zaujímať nemusí. Išiel ma pohladkať po líci no ja som mu zobrala ruku a vykrutila naspäť. Skuviňal jak nenormálny. Pustila som ho a odpovedala som Sara.

"Si drsná Sara."

"Nehovor mi veci čo dávno viem." Zagulala som očami naň ho.

"Dobre, nechceš sa k nám pridať mame namierené za školu."

Ja že fajn a napísala som rýchlo správu mame že idem von a prídem niak večer. Ona mi nechala zobrazene, pravdepodobne jej to je jedno. Spýtala som sa na mena tej bandy. Chalan s ktorým som sa rozprávala sa volal Sišli. Chalan s hnedými vlasmi a očami a chudý jak vygrcaný slíž je Sebo. A ten tretí blonďák s hnedými očami je René. Dievča úplne na kraji mi povedalo že sa volá Mia. Spýtala som sa čo ideme robiť za školu. Sišli sa len usmial a povedal uvidíš , bude sranda neboj.

Čus ľudia mame prvú čas novej knihy. Dúfam že táto kniha vás bude baviť ako predošlá a sľubujem že táto sa len tak neskončí. ✌️️

Nehovor toWhere stories live. Discover now