That ganja boy

51 2 2
                                    

Neviem čo od neho čakať ale ten úsmev sa mi páči. Táto banda neni až tak zle vyzerajúca. Vyzerajú všetci ako metalisti takže by to malo byť ok. Prišli sme za školu. Trochu som si to tam poobzerala a spýtala som sa Sišliho čo plánuje robiť. On nato zapol Behemoth a vytiahol z vrecka zapaľovač a z druhého vybral cigarety. Usmiala som sa a on na mňa. Ponúkol mi jednu a ja som neváhala a zobrala si. Zapálila som ju a ľahla som si ma zem. Bolo nepríjemne tvrdá tak som sa po chvíľi zdvihla a začala zbierať kamene. Keď som ich mala dosť začala som ich hádzať do značky blízko nás. Všetci sa pridali a jak debili sme triafali do značky. Bolo okolo 18:45 keď Sišli vybral ganju. Bola som prekvapená. Ja som totiž to ešte high nebola. No nič skúsila som to a vyplo ma okamžite. Mala som strašne suchoty ale my sme logický a nemáme vodu. A obchod bol zatvorený už 45 minút. Išli sme sa prejsť. Sebo ejkej ej vygrcany slíž celou cestou kričal na domy : "Do piče veď vodu hoď ne ?" A potom narazil do stromu. Rozbehli sme sa za ním či je v pohode. René sa iba smial a povedal : "Nič mu neni len otras mozgu má." Nato sme sa všetci začali smiať ešte aj Sližiak. Zdvihol sa a rozbehol sa do predu. Išla okolo nás niaka teta. Povedala nám že mam byť tichšie. My sme ju ignorovali. Mia jediná sa jej spýtala či nemá vodu. Ona nato že má. Vytiahla zo svojej pofidérnej taštičky Saguaro vodu. Dala nám jednu a povedala že od nás nechce už nič počuť. My nato že fajn a bežali sme za Sebom. Mala som tak zjebane oči že som skoro nič nevidela. Červene boli a to sa dalo rozpoznať rýchlo. Mia mi povedala že do niakej hodiny by to malo byť fajn. Ja že bude musieť. Mia je z nás najstaršia má 18. My sme všetci ešte level 15. Ale Mia je super. Voda sa minula dosť rýchlo. Všetci sme sa teda rozišli domov. Mala som oči už docela v pohode takže som neriešila. Zistila som že René je môj sused. Čo je super lebo jeho som si tiež dosť obľúbila. Pridala som si všetkých na fb a išla som si dať sprchu. Prišla som do izby a pustila som si Nirvanu. Nato mi došla správa od Sišliho či opakujeme aj zajtra. Ja nato že je to možné a vybalila som všetko čo som mala v krabiciach. Bola som po tichu lebo všetci už spali. Ja som tak inteligentná že som si o 3:09 ráno robila večeru. Spravila som si špagety a potom išla spať. Ráno som totiž to musela zájsť do školy s mamou prihlásiť sa a tak.

Nehovor toWhere stories live. Discover now