Ojojojojoooooj

33 1 3
                                    

Slipknot - if rain is what you want ❤️❤️❤️❤️

Prešlo 15 minút a otvoril dvere Kristián. Čo ma potešilo obľúbila som si toho týpka. Nakukol a usmial sa na mňa a povedal že ideme dačo robiť. Čo ma trochu vystrašilo lebo nechcem aby sa niečo stalo myslené veď chápete mam Sišliho. Aj keď Kristián sa mi začína trochu ľúbiť. Boha musím sa stadeto rychlo dostať preč. Prisadol si pri mňa na posteľ a zdalo sa mi že bol až príliš blízko.

On: "Tvoje oči, sú tak krásne."

Ja: "Ďakujem..."

On : (videl že mam zapojené slúchatká v mobile) Čo si počúvala?

Ja: "Slipknot- if rain is what you want jedna z mojich obľúbených."

On: "Tak Slipknot hej?! A čo tak Behemoth ?

Ja: "Rada si vypočujem."

On: "Rad by som si vypočul že niesi zadaná."

Ja:"Snívaj ďalej chlapče."

On:"Ja si plním svoje sny a ten môj teraz je byt stebou."

Ja:"Zlatik poznáme sa pár hodín a to že si nadržaný zato ja nemôžem."

On:"Kto povedal že som nadržaný ? Pozri ľúbiš sa mi a myslím že sa aj ja tebe budem ľúbiť , daj mi šancu prosím."

A v tom otvoril dvere Sišli. Pozeral sa na nás s vražedným pohľadom.

Sišli: "Ehm sorry že vás vyrušujem myslel som že mám svoje dievča tu tak asi nie."

Ja: "Není to tak ako to vyzerá , lav ja ti to vysvetlím."

Kristián : "Ty máš naozaj chalana ?! Ja že si si robila len srandu. Ok počuj em neviem jak sa volaš ale nič sa tu nedialo."

Sišli: "Ty drž radšej pysk lebo hneď ti ho rozdrbem ak budem chcieť."

Ja: "Kristián prosím odíď."

Kristián: "Prepáč.."


So Sišlim sa našťastie všetko vyriešilo. Zľakla som sa že sa Sišli nahnevá ale pochopil čo sa stalo. Chvíľu som sním bola a potom odišiel veď ma školu ale tak on aj tak za mnou prišiel aky zlatý. Zato mama neprišla ale asi stále rieši veci s rozvodom. Moj otec je hajzel. Podvádzal mamu 15 rokov. Ktorý chlap niečo take spraví ? Podľa mňa to je choré. Moja mama je fakt silná. Síce na začiatku ju to položilo ale koho by to nedostalo na dno ? Niektorý ľudia su plny faloše a sprosté reči je pre nich všetko. Nechápem takých ľudí.

12:15
"Obed je hotový bežte na obed a potom sa Vám pozrieme na papiere dneska púšťame niektorých ľudí domov." Kričala nijaká stará sestrička po chodbe. Zdvihla som sa z mojej pohldnej polohy pri ktorej som drtila agario. (zdravím Kikipug ved pes) Išla som po tej tmavej chodbe až k stolom. Sadla som si zase pri Krostiana ktorý ma pozdravil s znechuteným zazretim. Normálne som si myslela že sa na mna vygrcá za chvíľu. Prerušila som to trápne ticho s tým že som ho chytila za ruku a usmiala sa. Povedala som mu že ho mám rada ako kamaráta a že mi je ľúto čo sa stalo. On iba povedal aj mne a išiel na izbu. Ja som ho naozaj nasrala asi. Ale tak ja som nič nespravila veď som mu povedala nech sníva ďalej nemôžem zato že jemu mozog nefunguje tak ako má a že mysli kokotom. Ten obed bol nechutný tak som po ňom tiež opustila stôl a išla do izby keď ma zastavilo jedno dievča. Blondína s modrými očami a konce vlasov mala fialové. Spýtala sa ma čo mám s Kristianom. Ja že nič a že sa sním môže kľudne jebať do riti keď chce. A odišla som jak pán.

Zo Sišliho pohľadu:

Odišiel som z nemocnice a zašiel som do lesa si zapáliť jointa. Mal som strašne nervy ale nechcel som to dať najavo pred Sárou. Ľúbim ju ale ten kretén Kristián sa mi nezdá. Dopalil som a išiel som do školy. Prišlo k nám do triedy nijaké nové dievča. Celkom jeba. Táto škola je plna metalistov a ona medzi nás perfektne zapadla. Má modrého kohúta a hnedé oči. Mala tričko Rammstein a gate dotrhané od stehien až dole. Vlasy jej padali až po zadok a ten mala perfektný musím povedať. Učiteľka ju posadila pri mňa dočasne kým je Sára preč. Učiteľka ju predstavila ako Anabell.

Ja: "Čus ja som Sišli , po piči tričko."

Anabell: "Moje meno už vieš a dik sú to typkovia no."

Ja: "Pôjdeš dnes von ? Zoznámim ťa s mojim gangom a bude prča. Stretneme sa za školou o 15:30?"

Anabell: "Tak fajn teším sa."

Viem že mám Sáru ale Anabell sa mi tak trochu ľúbi a kým príde Sára tak to bude tak ako pred tým. Nemohol som sa sústrediť na školu síce to nerobím nikdy ale dneska to bolo horšie sledoval som Anabell. Je tak krásna. Kráčal som už domov a tešil som sa von. Doma som bol sám takže som pustil Iron Maiden najhlasnejšie ako sa len dalo. Oco a mama budú prec týždeň aj som zabudol kam šli ale to je jedno vybalil som si školskú tašku a vymenil si knihy na zajtra. Pozrel som na hodiny a mam 5 minút aby som sa dostal za školu. Zobral som si školskú tašku už so mnou lebo viem že domov dnes už neprídem.

Ja: "Čuuuuus."

Anabell: "Ahoj.."

Ja: "Takže najprv ideme pre Miu potom Sliž a Lýdia ešte René a možno Nika a Lara.

Anabell: " Ok ta pome."

Vyzdvihli sme všetkých a išli späť kde to začalo. Na preliezky. Sedel som s Anabell na hojdačkach a nahol som sa k nej a ....

Nehehe vieme čo sa stane trošku kratšia časť dnes ale tak nevadí nebuďte smutný plzzzz. Ľúbim vaaaas ❤️❤️❤️

Nehovor toWhere stories live. Discover now