Sve to žele,ali ne ja!JA sam POSEBNA!

102 8 0
                                    

Pročitajte ono na kraju i preeeeeveeeeliko izvinjenje,na dnu vam piše objašnjenje.Nemojte se molim vas ljutiti dole je sve objašnjeno.
Ostavite vote i komentar,komentirajte kako vas se sviđa priča.
Hvala vam na 27 votea na 1 partu i po 17 na druga dva,znam da nije mnogo ali meni znači.
U kratkom vremenu (za par sati 20 vote je mnogo) nisam očekivala,tako da vam mnogo hvala.
Uživajte u nastavku i još jednom Ostavite vote i komentar mnogo mi znači.
UŽIVAJTE U NASTAVKU !!!!!!!
Tina POV
Ulazimo u sobu i Fuck,opet bračni krevet.Jao,ne.Kako ću ja izdržati?
Ajmo zbrojiti,prvo zajedno u sobi i dvaput u avionu.Da i sada smo bili jedno pored drugoga u avionu.Jedva sam izdržala.Zašto sam mu se prepustila?
...
Ležimo na krevetu i na mobitelima smo.Lajkam slike na indtagramu na kojima smo ja,Lou,Niall,Liam ili Harry.
U sobu ulijeću Liam i Niall.
Niall:Zar i vi?
Ja:Šta?
Liam:pa išli kod Louisa i Anne u sobu neće da ustanu
Harry:a gdje trebamo da idemo?
Ja:I ko vam je rekao da ja neću da idem?
Niall:svidjet će vam se,u shopping
Ja:oke
Harry:nenenenenenene
Liam:spremajte se odosmo golupčića da isteramo iz sobe
Ustajem,oblačim traperice i obićnu crnu majicu i starke.Sada mi fali duks,hoću muški duks.Čiji ću?Lou sad ima curu a ove me sramota pitat.Šta da radim?
Harry:Šta ti je?
Ja:Am,trebam duks.
Harry:Pa,jel si zaboravila sebi ponjet?
Ja:ma,ne nisam
Harry:pa šta je onda?
Ja:pa hoću muški,a Lou ima curu,a onu dvojicu me sramota pitat
Harry:Pa hoćeš moj?
Ja:Am,ne treba
Harry:ma,evo ti moj
Ja:ne treb.....
Harry:uzmi
Uf,popuštam,uzimam njegov duks i oblačim ga.Jao,koji miris,predobro miriše.Izlazimo iz sobe i kod lifta nas čekaju ostali.
Louis:Aleluja
Ja:Ajde,više idemo
Anna:pa,vas smo čekali
Ja:i,šta sad,krečite
Hah,izgleda da ova Anna nije tako savršena,a čini li se meni ili su joj usne i sise pune silikona?
Jao,braco koga si ti to našao?
Izlazimo iz hotela,Harry me drži za ruku,kaže da se ne izgubim u gužvi.
X:Tina čiji je to duks?
Y:Tina i Harry zašto se držite za ruke?
X:Tina nije li to Harry-ev duks?
Q:Jeste li vas dvoje zajedno?
Y:Jeste li zajedno?
Liam sjeda naprijed,Niall do lijevog prozora,Lou u sredinu i ona krava,ups,Anna njemu u krilo.Harry sjeda do desnog prozora,a gdje ću ja?Harry potapša svoje krilo.Nenene,nema šanse,nenene.
Harry:ajde,ne grizem
Ja:uf,oke
Sjedam mu u krilo i krećemo prema shopping centru.
Liam:Tina,stvarno,čiji je to duks?
Harry:moj
Liam:opa
Ja:nemoj da tebi bude opa,pa da ne možeš da imaš djecu
Lou,Niall,Harry:uuuu,nisko
Liam:mrš
...
Prva trgovina.Idemo.Ja volim shoppingovati,ali ne kao ostale djevojke,da svakibdan idem u shopping.Idem svakih par mjeseci,rijetko svakih par tjedana.
Ali,kada odem u shopping,onda se to ne završava satima.
Anna:Lou:pa zar H&M,ja hoću u Gucci(ne znam kako se točno piše,ne zamjerite,nisam zaluđena mrkiranim stvarima)
Ja:koji?!Šta fali H&M ?
Anna:ja ne kupujem u jadnim trgovinama,ja idem samo u i kupujem i samo u Pradi,Gucci-u i......
Ja:zaboli me,idi i na mars ja idem u ovu trgovinu i kraj.
Lou:Anna,dosta idemo tu
Anna:neću
Lou:hoćeš
Anna:neću
Lou:pa ti ne moraš,ja idem u ovu trgovinu
Anna:gotovo je,prekodamo u vezi smo 4 mjeseca,a nisi mi kupio ni jednu torbu,ni štikle
Lou:pa tebi je to samo važno,ti mene nisi ni voljela,bila si sa mnom samo zbog moje popoularnosti
Anna:dobro jutro
Okrenula se i odgegala se u štiklama.Hahaah,nosi štikle a ne zna hodati u njima.
...
Louis:bit ćeš debela,ako sve to pojedes
Harry:neće i Niall je takav,pa je mršav
Niall:a ti mene gledaš?Odmjeravaš me,sviđam ti se?-prišao mu je i stavio ruku na njegove grudi
Harry:mrš konju-makne mu ruku
Svi se odvalimo smijati,ja prva.
Harry:mala,ne smij se
Ja:oke,neću,ajmo za stol
I da u Meku smo.
Naručila sam tonu hrane pa me Louis zagrkava,bit ću kulturna.
Tako je to od malena,već sam naviknula.
...
Evo nas u hotelu,svako je u svojoj sobi.Ja sam pokušala zeznuti Louisa da budem sa njime u sobi,ali kaže da želi biti sam u sobi.Tako da sam i dalje sa Harry-em u sobi.Nakon onoga što se desilo,jako mi je neugodno biti u njegovoj blizini.Ali oke.Valjda ću se naviknuti.Ma koga lažem,naravno da neću.Ležim na krevetu i razmišljam,a on sa moje lijeve strane ravnomjerno diše.Spava.Hah sve to žele,ali ne ja.JA sam posebna.Sve žele spavati u sobi sa Harryem Stylesom,sve žele nositi njegov duks,spavati pored njega u bračnom krevetu,sjediti mu u krilu dok se vozite taxi-em,sjediti pored njega u avionu,sve žele da ih on uhvati za ruku pred tisućama ljudi,sve žele da svi misle da im je on dečko,pa i izgubiti nevinost sa njime,ali ja ne.Ja koja za sve to imam priliku,to ne želim.Jao,kako je život nepravedan.
Sada ću i ja malo odspavati,probudiće nas dečki,kada bude vrijeme za koncert.
...
Louis:budite se!!!!!!!
Ja:zašto se dereš?
Harry:koji k!!???
Niall:kasnit ćemo na koncert ako vi ne dignete svoje dupe i ne spremite se u roku sad!!!!!
Ja:oke,idemo,samo se ne derite
Liam:imate pet minuta da se spremite iii idemo bez vas!!!!!!
Okrenuli su se i izašli iz sobe.
Ustajem,odlazim do kofera.Hm,što obući?
Znam,obući ću crne traperice i bijeli usku majicu na bretele.I trebao bi mi duks.
Ja:Harry!
Harry:reci?
Ja:hoćeš mi,ovaj,mmm,posudit svoj duks?
Harry:da,naravno,evo
E super taman je crn.Paše mi uz kombinaciju.Na noge bijele starke.Kosu sam počešljala,mene će te rijetko vidjeti sa zavezanom kosom.Baš kada moram,jedino onda.
Stavljam bb kremu,samo zbog podočnjaka,korektor i ruž u roze boji,popunavam obrbe,parfem i gotovo.
Za mene je ovo previše šminke,ja se inače ne šminkam.
Izlazimo iz sobe i sjedamo u taxi.Ne kužim zašto bacamo pare na taxi kad iznajmljuju auto u svakom gradu u kojem smo.Retardirani su oni.Opet sam Harryu u krilu.Sada se to očito podrazumjeva.
Napokon smo stigli.Tako mi je nezgodno sjediti Harry-u u krilu.
A njemu očito ne smeta,a možda smeta.Teško diše kada mu god sjedim u krilu.
Harry POV
Izlazi iz taksija,znači ne sjedi mi više u krilu.A tako mi godi dok mi sjedi u krilu.Uh,moram i ja izaći.Vriska fanova,paparazzi.Obožavam ovo svi oni su došli samo zbog nas.Jedan dio je došao samo zbog mene.Savršen osjećaj jednostavno.
Hvatam Tinu za ruku,a ona pogleda u naše ruke,pa onda u mene i osmijehne mi se.Srce mi kuca milion na sat,ruke mi se znoje,naježio sam se od njenog dodira.Čovječe ja sam skroz zaljubljen u nju.
Uopće nikoga nisam slusšao,samo sam gledao u nju.Paparazzi su sigurno pitali zašto se držimo za ruke,jesmo li u vezi,ali ja nikoga nisam slušao.Kada se samo sjetim one noći,kada mi se predala.Tako bih volio da budemo zajedno.Da mi kaže da me voli.Evo nas ulazimo u arenu.Fuck.Sada joj moram pustiti ruku.Volio bih ju vječno držati za ruku.Vječno da sam uz nju.Puštam joj ruku.
Louis:idemo se sprematti,Harry ti si danas propustio probu,ali već znaš kako i šta trebaš raditi.
Ja:mhm,da,znam
...
Liam POV
Ja:Lou,zovi Niall-a,pa dođite
Louis:šta je bilo?
Ja:samo ga zovi
Niall:evo nas,šta je bilo?
Ja:jeste primjetili da se Harry čudno ponaša?
Niall:zaljubio se čovjek do ušiju
Louis:u koga se zaljubio?
Niall i ja:u tvoju sestru
Louis:zajebavate me,skrivena kamera?Uopće vam nije smiješna fora!
Ja:ozbiljno,pogledaj ga
Okrenuli smo se i Harry sjedi na stolici nasuprot Tine(ona je na trosjedu,leži,spava,čini mi se) i bulji u nju.Zaljubljenim pogledem,ovaj se totalno zaljubio.Jao,jao.
Louis:moramo ih spojit
Niall:jesi ti dobro,ti nikada ama baš nikada ne bi dozvolio da spajamk tvoju sestru sa nekime
Louis:pa on je zaljubljen istinski u nju,jesam ja vama pričao da joj ne dozvoljavam bisti sa svakime,a Harry nije svatko,Harry je moj brat
Ja:onda ih moramo spojit
Niall:imam ideju,ovako ćemo
Tina POV
Harry:Tina,budi se koncert samo što nije počeo,sada će pustiti fanove
Ja:oke,hvala što si me probudio
Harry:ništa
Liam:ajde Harry samo tebe čekamo
Harry:idem
Izlaze na pozornicu,ja ostajem u backstage-u.
...
Koncert je gotov.Idemo u hotel na večeru pa na avion.
Sljedeći je Las Vegas.
U avionu sam opet pored Harry-a.
Harry:nasloni se na mene i spavaj slobodno.
Ja:smijem,neće ti smetati?
Harry:neće,sigurno
Naslonila sam se na njega i fuck opet taj parfem.Jao,Bože šta mi radiš?
...
Harry:Tina,budi se
Ja:pustite me da spavam
Harry:ajde ustaj,stigli smo
Ja:gdje?
Harry:pa u Las Vegas
Otvaram oči i vidim mrak.What the fuck?Okrećem se i shvatim da sam spavala u Harry-evom krilu.
Krenula sam mu se ispričati,ali kada sam ga pogledala,on mi se nasmiješio.Isuse,rupice.Ustajem iz njegovog krila i izlazimo iz aviona.Cijelo vrijeme me drži za ruku.Naježila sam se,srce mi brzo kuca,dlanovi mi se znoje.
Izlazimo van i opet blicevi,fanovi,paparazzi,novinari.Jao,nema prolaza.Kako ćemo proći?
Harry:možete li se pomaknuti da prođemo?!!!!!!Molim vas!!!!!Moramo se spremati za koncert!!!!!
Iiiii svi su se pomaknuli.
Čvrsto hvatam Harry-evu lijevu ruku mojom desnom,a on me pogleda i nasmiješi mi se.
Napokon stižemo do taxi-a i naravno ja opet sjedam Harry-u u krilo.
...
Evo nas u hotelu,zna se sa kime djelim sobu.Ovaj put su Liam,Niall i moj bracona prvom katu,a ja i Harry na petom.Nisu mogli drugačije uzeti sobe,pun hotel,a oni rezervirali tek nedavno.Ležimo,sada ćemo se malo odmoriti.
Pa,tek kasnije idemo jesti,pa na probu,pa ćemo ići malo prošetati gradom i onda se vratiti u hitel,jesti i tek onda na koncert.Jao.Kapci mi postaju sve teži i napokon tonem u san
Harry POV
Leži pored mene i spava.Jao,danas mi je spavala na ramenu i u snu se spustila u moje krilo i na kraju se okrenula.Spavala je na stomaku,a glava joj je bila u mom krilu,ali glavu je stavila među moje noge.Volio bih da to stalno radi,ali svjesno,a ne da samo u snu.Ona mora biti moja,ja sam već njen.
Evo ljudi,napokon nastavak.Za
početak jedno veliko izvinjenje.Znam da dugo nije bilo nastavka,nisam imala inspiracije,a i škola.Ja sam sada dobila nove predmete pa moram više učiti.Imam mnogo novih nastavnika i želim ostaviti dobar prvi dojam.Sada je deseti mjesec,ja u sada u ova tri sljedeća mjesec imam tonu testiva,pogotovo u desetom i dvanaestom,tako da stvarno ne znam kada će nastavci.Nemojte se molim vas ljutiti.Za zimske praznike će nastavci biti ćešće,a pisat ću nastavke pa ih objavljivati dok škola traje.Stvarno nisam stigla ništa napisati dosadašnji ispiti su bili inicijalni i to je bilo samo za ponoviti,a sada kreću teži ispiti tako da ću morati puno učiti.
Stvarno još jednom veliko izvinjenje,znam da skoro mjesec dana nije bilo nastavka.Stvarno nisam stigla.
I želim da vam se zahvalim za 74 pregleda(toliko je sada dok pišem)
Hvala puno i evo sada nastavak.
-Šta mislite što će se dogoditi dalje?
-Kakv plan ima Niall?
-Hoće li Tina i Harry biti zajedno?
-Voli li Tina Harry-a ili ipak ne?
-Voli li Tina nekoga drugog?
-Šta će se desiti sa Tinom?
Komentirajte,tek kada bude barem jedan komentar ide dalje nastavak.
Komentirajte sviđa li vam se,kakva vam je priča,trebam li nešto popraviti i najvažnije ŽELITE LI DA PIŠEM ČEŠĆE,A KRAĆE NASTAVKE ILI RIJEĐE,A DUŽE NASTAVKE?
Ima ravno 2000 riječi potrudila sam se i ovaj dugačak nastavak vam je izvinjenje zbog toga što nastavka nije dugo bilo,a i nagrada zbog 73 pregleda.
Nadam se da vam se sviđa!
Volim vas,uživajte u nastavku
Komentirajte,ostavite vote,pusa!
Sada ću ići pisati priču "Moja droga~Harry Styles~
Čitajte i tu priču.
Planiram da počem još jednu priču,bila bi Groupchat,ali ako vi želite.
Pisala bi je a mebi objavljivala i počela bi objavljivati tek poslije Nove godine,tako bi nastavci bili redoviti.
Komentirajte,ostavite vote,pusa!
Ljubim vas❤

Yes,I'm Louis sister!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant