Někdy chodím po ulici a dívám se na lidi kolem sebe.Někdy mě zaráží to že milý lidé mají takovou smůlu a samé neštěstí.Kdyť neudělali nic špatného zlého a další věci které někteří lidé dělájí každé dny a dělá jim to dobře.Ptám se proč.Nikdy nemůžu přijít na to proč.Ale teď se posunu dál.Je 1.října 2016 a rozhodl sem se jít podívat do města projít si obchody a podívat se co je ve městě nového.V obchodě s obuvi vidím starší matku na vozíčku, se šedivími vlasy ,s hubenou postavou a ve tváři smutek a trápení a před ní si její syn zkouší obuv.Když sem se podíval na tu paní říkám si proč je na vozíčku,co se ji stalo?Nechtěl sem se naní dívat ale bylo mi jí strašně líto.Proč?Co udělala tak špatného že je na vozíčku?co?Měla nehodu?Udělala něco špatného tak ji bůch potrestal?Pravdu se nedozvíme ale takovýhle je svět a nespravedlnost.Dostal sem hlad zašel sem do nejbližšího hypermarketu.Před ním sedí paní tak 36let na zemi s láhví v potrhaném špinavém oblečení a má v očích slzy .Podíval sem se na ní ona na mě a viděl sem v jejích očí b smutek a hlavně zase bolest.Říkám si proč je na ulici?Neplatila splátky mněla plno dluhů,nechtěla pracovat?Zase je tady ta primitivní odpověď od sama sebe .Nevím.Zeptat se na to toho člověka určitě se mu otom nebude moc dobře mluvit,protože si musel zažít něco hrozného rodina se naněj vykašlala a zněho se stal bezdomovec.My vidíme bezdomovce většinou opilé špinavé a my na ně jen děláme obličeje koukáme na ně otačíme se na ně ale nepomyslíme na to ze takhle můžeme dopadnout jednou i my.A nevíme co budeme dělat může se na nás rodina vykašlat,a my budeme jen muset sedět venku v zimě skoro v žádném oblečení a škemrat aspoň o nějaký peníz.
YOU ARE READING
Proč to děláme?
Non-FictionPříběh se odehrává v 21století rok 2016. Lidé si někdy neuvědomují že můžou být také zranění nebo ochrnutí a další věci které mohou každého člověka podkat tak proč to děláme?Proč se smějeme stařím lidém,lidem s mentálními poruchami kteří dříve byli...