Kau dn Jhope adalah psgn yg Sgt sweet di skolah sehingga ramai pljr cemburu melihat korg..Kau pon rpt dgn gp Jhope iaitu BTS..BFF dri kecik..One day..
Seperti biasa,kau begun awal nk gi skolah..Kau tgk jam.. 6.30..ada lgi sejam dia boleh bersiap..Biasanya wktu mcm ni dia mesti dpt msg drpd Jhope tpi pgi ni lain..x mcm slalu..Kau Cuba berfikiran positif..
Setelah beberapa minit kau memandu ke skolah..Sprti biasa juga para pljr menegurnya..Kau mlgkh kaki ke kelas dn masih pelik krn Jhope tiada..Kau membuat kptsn untuk brtny kpd BTS pada wktu rehat..
REHAT
Kau segera menuju ke tmpt yg biasanya kau dn BTS lepak..V menegur kau
"Yow,(y/n)." Sapa V. "TaeTae"ujar kau dgn senyuman.. "Mana Hoseok?" Soal kau..BTS trus trdiam.. "Wae?" Soal kau pelik..
"Err..Dia kt rumah..Demam.." Ujar Rap Monster.. "Ah..Kkurae? Kita lawat dia nnti boleh?" Soal kau. "eo..Nae" balas BTS sepatah..Kau pulak rasa pelik dgn BTS.. "Anyway,saengil chukkae~"ujar Jimin..Bts tersengih..Kau dgn BTS brglk tawa namun hati kau masih x keruan memikirkan Jhope..
S K I P
Kau dn BTS menuju ke rumah Jhope..wktu tu malam..kau pakai cntik2 utk jmpa Jhope..Smpai2 je kt rumah Jhope...Kau trkjut tgk high heels yeoja wrna putih tersusun di rak Jhope..Dgn bdn menggeletar kau mlgkh msuk ke dalam rumah Jhope..
BTS x msuk sbb diorg tau apa jdi..Kau tgk ruang tamu Jhope agak berselerak..Namun apa yg menarik perhatian kau adalah sehelai kemeja hitam berada di atas lantai betul2 di hdpn pintu bilik Jhope..
Dgn tgn yg terketar kau memulas tombol pintu bilik Jhope..Gelap..Kau menekan suis lampu dn mendapati Jhope sdg tidur dgn nyenyak tnpa bju..Tiba2 keluar sorg yeoja di sblik selimut Jhope..Kau jatuh terduduk shingga membuatkan Jhope trjga..
"Jagiya?" Soal Jhope masih mamai.. "Apa ni?" Soal kau.. Jhope dgn muka berkerut mmndg kau. "Wae?" Soalnya x mengerti.. "Spe yeoja tu?" Soal kau.. "Yeoja?" Jhope mmndg blkg dn membuat poker face lalu menarik telinga yeoja itu
"JUNG HARA!!!" jerit Jhope di telingaa yeoja yg brnama Hara itu.. "Arhh appo oppa!!" jerit Hara.. "Berapa Kali oppa pesan jgn tidur KT bilik oppa?? Wait..mane bju oppa?? APA kau buat saeng x gunaaaaaa" jerit Jhope lalu menutup bdnnya..Kau terlopong di hdpn pintu.
"Oppa dmm sbb tu saeng tggl bju seragam skolah oppa dn tidur dgn oppa..Oppa asyik meracau" jwb Hara dgn innocent.. Jhope mengeluh.. "Saeng keluar..Oppa nk ckp dgn (y/n)." Ujar Jhope..
Hara mlgkh keluar lalu kau masuk..Jhope mengunci pintu dn ddk di atas katilnya..Kau berdiri lebih kurg 2 meter drpd Jhope..
"Wae jauh Sgt? Sini" Jhope menepuk katilnya.Kau ddk di atas katilnya..
"Wae? Jagi tkut oppa curang ke?" Soal Jhope..Kau mngguk..Jhope mengeluh.. "(y/f/n)..kita dh brsama slama 7 tahun..oppa bknnya org yg mudah berubah hati.." Ujar Jhope..
Kau hnya diam membisu..Air mata kau mengalir.. "(y/n) takut oppa tngglkan (y/n) mcm yg Gd buat 8 thun lps.." Ujar kau..
Jhope yg mmg x boleh tgk kau menangis lnts mncium lmbut bibir kau..kau mmbls ciuman itu..stlh 2 minit kau meleraikan ciuman itu..
"Jagi tutup mata" ujar Jhope. Kau hnya menurut..Kau dibawa ke ruang tamu.. Tiba2.. BANG!!
Kau trkjut..Lnts kau membuka mata..Air mata kau mengalir deras..Jhope..Terbaring di atas lantai dgn berlumuran darah..Pintu trbuka dn kau mndpti BTS di muka pintu dgn senyuman sinis
"Apa korg buat ni?!!" Jerit kau lalu brlri ke arah Jhope.." oppa bangun oppa..Oppa!! " pnggil kau..Tiba2 Jhope berkata..
"Mcm mana oppa nk tngglkan jagi kalau jagi menangis mcm ni?" Soal Jhope.. "Bwoyah?" Soal kau. "Saengil chukkae~" ujar Jhope dn BTS.. Kau trkdu..
"X gunaaa!! Spe punya rncgn ni?!!" Marah kau..Ahli BTS semua snyp dn memndg rap monster dn suga.." Kim Namjoon!! Min Yoongi!!" Jerit kau..Rap Monster dn Suga menyorok di blkg BTS..
Tiba2 Jhope mendekati kau..Dia melutut di hdpn kau dn mmgg sebuah kotak kecil yg mempunyai cincin berlian..
"(y/f/n),Sudi x awak mnjdi yeopyeon saya yg say dn mnjdi omma kpd ank2 saya nnti?" Soak Jhope.. Kau terharu.. "SAYA SUDI!!" jerit kau..BTS yg lain dh mengalirkan air mata.."Saranghae..Saengil Chukkae~" ujar Jhope lalu mencium bibir kau.. Suga dgn swag nya berkata..
"Get a room please" BTS trglk manakala muka kau berona kemerahan..Jungkook yg merakam segala2nya menghantar vid itu ke group skolah..His group tu kecoh..
Kau dn Jhope tersenyum bahagia..
THE END
Yow,author comeback!! Mianhae jrg buat ff..Semua ff trgndla sbb author byk kerja skolah kena handle..Wish me luck in my final exam!! Love you readers!!
YOU ARE READING
BTS IMAGINES
Random'Asal kau suka sgt kt diorg? Diorg bknnya tau kau wujud pun' 'Apa gunanya kau bernafas? Lagipun kau tetap akan mati..Even diorg x tau aku wujud,otak aku boleh wujudkan diri aku jadi sebahagian dari hidup diorg'