Kyung Ah hanya memerhati drama yang di tayang kan di hadapannya itu . Dia cuba faham dan menghayati apa yang cerita itu ingin sampai kan ..
Drama : Die Because of Love
Genre : horror , love...
( lampu sorot di pasangkan )
Joshua dengan pakaian hitam dan bertaring berada di bawah lampu sorot itu .
Joshua: arhh .. I need blood *pandang audience* *ternampak Kyung Ah*
Kyung Ah: *memerhati*
Joshua: human .. blood ..
( lampu sorot di matikan then lampu utama pentas di hidup kan )
Terdapat sebuah bangku bersama tiang lampu menyala di situ . Di sebelah bangku pula terdapat hutan
Yang tebal di ikuti dengan bunyi burung hantu yang menyeramkan .. akan tetapi , terdapat sebuah pokok yang tinggi dan amat di kenali oleh semua orang di bawah pentas itu .Audience: hahahah !
Kyung Ah: Hoshi sunbae ?
Hoshi: *muka sedih*
Eun Soo: *berjalan menuju ke arah bangku* ai goo .. kenapa oppa aq lambat nie hah .. *duduk di bangku*
Tiba" ..
Angin mula bertiup dengan sepoi" dan membunyikan suara yang pelik . Badan Eun Soo mula menggigil dan menggosok nya untuk mendapat kan haba ..
Eun Soo: kenapa tiba" sejuk nie ?
Hoshi: *menggoyang" kan tangan nha aka dahan pokok*
Eun Soo: *berdiri* *pandang kiri kanan* mana nie ..
Tidak lama kemudian ~
...: *muncul dari belakang Eun Soo*
Eun Soo: *pandang belakang* ahhh !!!
Audience di bawah ..
Yeoja 2: bukan ke tadi Joshua sunbae vampire dia ?
Namja 4: kenapa mamat pendek tu pulak jadi vampire nie ?
Kyung Ah: ya kan .. kenapa Woozi dah jadi vampire nie ?
Woozi muncul di belakang Eun Soo dengan muka yang sama seperti Joshua . Walaupun semua mula bersoal tentang tu .. akan tetapi , mereka tetap melihat nya dengan tekun ..
Di stage ..
Woozi: give me blood
Eun Soo: *pandang mata Woozi*
Woozi: *terpaku*
Eun Soo: awak .. comel ?
Woozi: b..bwo ?
Woozi menjatuhkan Eun Soo dan menyebab kan Eun Soo terjatuh pada pokok aka Hoshi 😂 .. akan tetapi , dahan yang tajam terkena pada lengan Eun Soo dan menyebab kan ia nya berdarah .. Woozi terhidu bau darah Eun Soo dan menyebab kan nafsu nya mula tidak terkawal .. dengan pantas , Woozi menerkam lengan Eun Soo yang berdarah dan menyebab kan dia menjadi lemah ..
Eun Soo: *nafas mula tidak teratur*
Woozi: *tersedar* aniyo .. saya tak nak awak mati
Eun Soo: *nafas terhenti*
Woozi: andwe ! kenapa lah aq tak dapat kawal nafsu aq *peluk Eun Soo*
Dari belakang , jelas terpangpang muka Hoshi yang cemburu tahap gaban . Walaupun begitu , dia cuba mengawal perasaan nya kerana dia tahu , ia cuma lakonan ..
(Langsir tertutup)
Semua bertepuk tangan dengan lakonan mereka yang singkat . Akan tetapi , langsir mula terbuka semua dengan kehadiran Joshua di atas bersama sebuah bangku dan gitar.
Joshua: I would like to present to all of you .. about the chocolate girl ..
Semua: *tepuk tangan*
-tbc-
YOU ARE READING
Love & Letter
FanfictionAq Joshua . Ramai yang gelar aq seorang yang ' gentleman ' sebab aq selalu membantu wanita ketika mereka perlu kan . Ramai yang cuba untuk memikat hati aq but aq sedikit pun tidak peduli kerana semua nya hanya mahu dengan harta aq . Tetapi suatu har...