All Boys Are The Same

599 51 1
                                    

Di bilik kesihatan ~

Joshua: *tunggu di luar*

Eun Soo: *pergi ke arah Joshua* mana dia ?!

Joshua: nugu ?

Eun Soo: *ketuk kepala Joshua* sunbae yang angkat dia tadi kenapa tanya balik!

Joshua: aduhh *gosok kepala* masih kat dalam ..

Eun Soo: ai goo .. baru setengah hari kat sekolah dah jadi macam nie ..

Tidak lama kemudian ~

Nurse: cik Kyung Ah dah stabil ..

Eun Soo: *masuk* Kyung Ah .. gwenchana ?

Kyung Ah: uhmm ..

Joshua: awak ?

Kyung Ah: ahh ! Koe pergi ! Pergi ! Koe tak guna ! *baling bantal* pergi !

Eun Soo: hey" .. Kyung Ah , gwenchana aq ada ..

Kyung Ah: koe pergi *lemah* *pengsan*

Eun Soo: *baring kan Kyung Ah* aq rasa baik sunbae keluar dulu ..

Joshua: arasso .. *keluar* *menyandar di dinding* for the first time aq kena tengking dengan seorang yeoja *senyum palsu* how lucky I am to found a special girl like her ..

JeongHan: *datang tiba"* special girl ? Nugu ?

Joshua: yah ! Kapchagia !

JeongHan: nampak nya encik gentelmen kita dah dapat cinta dia *senyum*

Joshua: aq cuma cakap aq mungkin bertuah .. tak pernah lagi aq jumpa yeoja yang tengking" aq sebelum nie .

JeongHan: it's a good news when know you were in love ~

Joshua: ada" je lah !

Manakala di dalam bilik kesihatan ..

Kyung Ah: pergi ..

Eun Soo: Kyung Ah ? Dah bangun ?

Kyung Ah: huh ? *bangun* Saya kat mana ?

Eun Soo: kat bilik kesihatan ..

Kyung Ah: mianhae .. susah kan awak ..

Eun Soo: aniya .. bukan aq angkat koe tapi .. *ingat peristiwa tadi* ehh .. sunbae angkat koe *senyum*

Kyung Ah: baik nya sunbae tu .. mesti cantik and kuat kan ?

Eun Soo: Kyung Ah .. *ckp dlm hti* patut ke aq tanya ehh ? Haishh tanya je lah ..

Kyung Ah: uhm ?

Eun Soo: koe .. ada sakit ke ?

Kyung Ah: sakit ?

Eun Soo: tak lah .. sebab aq ada nampak koe asal dekat dengan namja je koe macam takut .. ?

Kyung Ah: ahh .. pasal tu .. saya cuma takut sebab ..

Eun Soo: sebab ?

Kyung Ah: saya takut perkara dulu berlaku lagi ..

Flashback ~

Kyung Ah bersama namjachingu nya berjalan" di waktu malam . Kyung Ah selalu keluar malam berjumpa dengan dia tetapi dia tak tahu sesuatu .. iaitu namjachingu ialah seorang pemabuk dan selalu tidur bersama yeoja bila mereka tak keluar bersama .

Suatu hari yang gelap ..

Kyung Ah: apa lah omma nie suruh aq beli barang malam" . Dah lah supermarket jauh dari rumah . Mengidam ke apa nak makan buah oren malam" macam nie . Buah lain ada je kot dalam peti sejuk , nie oren juga dia nak .

Tengah Kyung Ah sibuk membebel , tiba" seorang namja yang berjalan sambil terhuyung hayang menuju ke arah nya dan terlanggar Kyung Ah .

Kyung Ah: auchh ! Mata a.. eoh ? Oppa ?

Nc: (NamjaChingu) eoh ? Chagi ~

Kyung Ah: oppa kenapa ?

Nc: chagiya ~ tidur dengan oppa jom ~ *tolak Kyung Ah ke pokok*

Kyung Ah: oppa .. oppa mabuk nie ?

Nc: mana da .. oppa cuma fikir kan chagi je .. *nak kiss Kyung Ah*

Kyung Ah: *meronta* oppa !

Nc: *tampar Kyung Ah* koe diam" sikit perempuan ! Jangan sampai aq hilang sabar !

Kyung Ah: *nangis*

Nc: *nak tanggal kan pakaian Kyung Ah*

Kyung Ah: *meronta*

tidak lama kemudian ~

N: *pukul kepala Nc* gwenchana ?

Kyung Ah: *terduduk* *nangis*

N: nak saya han.. ?

Kyung Ah: jangan kacau saya ! *lari ke rumah*

End flashback ~

Kyung Ah: *peluk kaki* semua namja sama je ..

Eun Soo: Kyung Ah ..

Kyung Ah: sebab tu saya masuk sini saya rasa takut . Takut saya kena macam tu sebab saya bukan tahu lelaki kat sini macam mana .

Eun Soo: kan ada sekolah yeoja kat sebelah ?

Kyung Ah: memang itu saya nak but omma saya suruh masuk sini .. untuk hilang kan rasa takut tu dan terkurung dalam rumah je ..

Eun Soo: gwenchana .. aq dah lama sekolah sini jadi aq tahu .. aq boleh tolong koe ~

Kyung Ah: gomawo .. *senyum*

Eun Soo: cheonma *senyum*

-tbc-

Love & LetterWhere stories live. Discover now