1. kapitola

504 6 2
                                    

Uběhl rok od doby, co jsme se viděli naposled

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Uběhl rok od doby, co jsme se viděli naposled. Párkrát jsem jeho tvář viděla v časopisu, ale osobně jsem ho neviděla již nikdy.

Po státnicích jsme si s Kate řekly, že spolu budeme bydlet v Seattelu, jelikož jsme se za tu dlouhou dobu staly skvělými kamarádkami a obě jsme neměly tak moc peněz, tak platíme nájem společně.

Před pár týdny se však odstěhovala za Elliotem a prý ji požádal o ruku, ale dle mého názoru jim to moc dlouho nevydrží, protože je Kate docela nevěrná a Elliot nejspíš taky.

Nedávno mi řekla, že se vyspala s nějakým podnikatelem

Najednou jsem uslyšela zvonek, tak jsem šla otevřít.

,,Anno!" vypískla Kate a pevně  mě sevřela v náručí.

,,Ahoj Kate. Co tady děláš?" překvapeně jsem se na ni usmívala, ale v jejích očích byl vidět smutek.

,,Kate, co se stalo?"

,,Přišel na to, Anno. On na to už přišel." pošeptala slova, která byla provázena návalem slz.

,,Na co přišel? A kdo?"

,,Elliot," na chvíli se zastavila a zhluboka se nadechla, ,,přišel na to, že spím i s někým jiným, než jen s ním."

,,Ale Kate. Já nevím co na to říct. Proč? Já myslela, že ho miluješ, že chceš pouze jeho." řekla jsem s překvapením, údivem a útěchou dohromady.

,,To ano. Já ho miluju, jen jsem chtěla vyzkoušet i něco jiného. Elliot je na sex strašně prudký. vždy jsem měla prudké a vášnivé milence, ale ještě před svatbou jsem si chtěla užít romantiku. Jacob byl něžný a taky jediný chlap, který po mě nechtěl, abych mu vykouřila. Byl vždy jemný. Já jsem ho chtěla jen na jednu noc, ale pak jsem zjistila, že jsem po sexu s ním víc uvolněná a je mi pak líp. Jenže dnes na to Elliot přišel. Najal si soukromého detektiva, jelikož mu bylo divné, jak jsem poslední dobou šťastná a vyrovnaná, takže dnes to šlo celý do háje. jenže já ho chci, já ho miluju." znovu se rozbrečela a já pochopila, v jaké situaci se nachází.

...

Když Kate konečně usnula, řekla jsem si, že půjdu na procházku do parku.

Zapojila jsem si sluchátka do mobilu, strčila je do uší a navolila si písničku Love me like you do od Ellie Goulding a vyrazila jsem.

Když jsem šla kolem javoru, jehož listy začínali měnit barvu, což značilo podzim, tak jsem slyšela někoho vykřiknout.

Sundala jsem si sluchátka a dívala se všude kolem, ale nikoho jsem neviděla, avšak když jsem se otočila a už už si chtěla nandat sluchátka zpět do uší, děsně mě vylekala osoba, která stála přede mnou a dotýkala se z ničeho nic mého pasu svými dlouhými prsty.

Chtěla jsem začít křičet, ale...

Hej lidi, toto je první kapitola, takže vážně nečekejte nějaké sexuální zázraky. Jinak díky za přečtení, komentář a vote.

FIFTY SHADES OF PAINKde žijí příběhy. Začni objevovat