2. kapitola

427 8 2
                                    

Chtěla jsem začít křičet, ale dotyčný si mě otočil k sobě tak, abych mu viděla do tváře.

„Christiane!"

„Pojď se mnou a nic se ti nestane." řekl šeptem a vedl mě ke svému autu.

Seděla jsem na zadním sedadle jeho krásného auta, které si překvapivě řídil sám a pociťovala jsem nával tepla, jak v mé krvi stoupal adrenalin.

Naklonil zrcátko tak, aby na mě viděl a celou cestu se mezi řízením díval na mě.

Zastavili jsme před osamocenou luxusní vilou na kraji lesa a on mi jako správný gentleman otevřel dveře.

„Jsem jiný. Změnil jsem se. Věříš mi?" zeptal se mě, přičemž se mi stále díval na má pevná a krásně tvarovaná prsa.

Přistoupila jsem blíž ke dveřím a on je začal otevírat malým stříbrným klíčem, avšak stále jsem mlčela.

Nedokázala jsem odpovědět, jelikož jsem ho měla jednoduše za zrůdu, ale co když mluví pravdu?

Vešla jsem a spatřila jedno z nejkrásnějších míst.

Vše bylo bílé, jen některé doplňky byly elegantně černé. Všemu dominoval velký křišťálový lustr, který mě osobně do takového prostředí neseděl.

„Musel jsem se ovládat, abych tě nezačal uspokojovat už v parku, ale teď jsi jen má. Jen ty a já v jednom velkém prázdném domě." řekl a šibalsky se na mě usmál.

„Nevěděla jsem, že jsi tak romantický." odpověděla jsem sarkasticky a hnusně jsem se na něj zašklebila.

„Fajn, přidáme si do našich hrátek i trochu romantiky, ale nezapomínej: stále jsem dominant já a ty jsi moje subina."

„Ale já smlouvu nepodepsala." vrátila jsem mu jeho úder, avšak on už mě nesl nahoru po schodech do pokoje, jež se dost podobal červenému pokoji v jeho předchozím paláci, avšak tento byl větší a erotických pomůcek tu bylo daleko víc.

Panoval ve mě pocit strachu, ale přesto jsem se chtěla oddat jeho slastným dotekům.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 10, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

FIFTY SHADES OF PAINKde žijí příběhy. Začni objevovat