ŠKOLÁÁÁ

94 4 1
                                    

Konečně.Doma jsem se už nudila a proto jsem se těšila do školy.Pardon nepředstavila jsem se.Jmenuji se Elizabeth ale všichni mi říkají Eli nebo Líza.Je mi 15 let.Moje mamka je mudl a můj taťka je čaroděj.CRRRR,zazvonilo na hodinu.Zrovna je Obrana proti černé magií.„Ták a budete dělat projekt ve dvojic.Lili a James,Remus a Lupin,Tom a Elizabeth..."vyjmenovával.Podívala jsem se na Toma Riddlera.Ten se jen usmál.Šíleně usmál.Jak skončila hodina,běžela jsem za ním.„Ahoj"pozdravil když jsem byla za ním.„Ahoj"obětovala jsem mu pozdrav.„Dneska v 5 v knihovně?"zeptal se a otočil se.„Fajn",řekla jsem a zadívala jsem se mu do očí.Jen jsme tam stáli a koukali jsme si vzájemně do očí.Zdá se mi to nebo Tom se začal přibližovat?!Nech se políbit.NE!Uhnula jsem když byl už u mě.„Tome,skoro se neznáme,nejde to"řekl jsem smutně.„P-promiň"odpověděl mi smutně.Akorát zvonilo.Tom běžel na svojí hodinu a já taky.Musel se cítit trapně.
V 5 hodin v knihovně
Kde sakra je?!Je už čtvrt na šest a on nikde.Nemám jít?Když jsem se chystala na odchod,akorát přiběhl.„Promiň,učitelka mě nechtěla pustit",řekl zadýchaně.„V pohodě,pustíme se do toho?".„Jo klidně",řekl a posadil se.
Po několika hodinách šprtání
Hotovo,konečně.Opřela jsem se.„Máme to,už půjdu"řekl jsem a rychle vstala.CHYBA!Zakřičel mi hlas v hlavě.Pozdě.Zatarasil mi rukou cestu.Pak mě pomalu přitiskl ke zdi.„Jsi moje a ničí jiná"vyslovil když se ke mě naklonil.Podívala jsem se mu do očí.„Kde máš tu jistotu?"zasmála jsem se.„Protože tě sleduji",řekl strašidelně.„Pane Thomasi,nenabalujte,"někdo řekl.Lucius.

Tome,miluji tě Kde žijí příběhy. Začni objevovat