16bolum

6 0 0
                                    

Yol boyunca hiç konuşmamıstik.Sesiz bir yolculik yapmış sadece dalgaların sesi duyulan boş terk edilmiş bir sahile gelmiştik.Çok karanlıktı ama neyseki ay ışığı önümü görmeme yardımcı oluyordu.
Meriç kunların üzerine uzanarak ay ve yıldızları seyertmeye başladı.Bende öylece ayakta dikilmiş onu seyrdiyordum
Gelsene.
Hiçbirsey solemeden yanina uzandinm.

Cebinden çikartiği sigara paketinden bir tane aldı daha sonra da bana uzattı.
Çekinerek bir tanesine uzandım pek sigra kullanmazdim ama ona eşlik etmek istdim.
Cebinden çikartiği çakamak ile önce kendininkini sonrda benimkini yaktı.
Niye geldik buraya.
Yıldızları sevmezmisin.
Severim.
Uzanda onları izle.
Saçmalık bunca yolu bunları izlemeye mi geldik yani.
Evet.Aslında hayır konuşmak için.
Ne konuda.
Bak İmge üzerine geçirdiğin kıyafet sadece kalçanı örtecek durumda bütün erkelerin ilgi odağı olyosun benim bile.
Saşkın saşkın Meriç'e bakıyordum ne diceğimi bile bilmiuordum sonunda kendime geldim ve sole soledim; Ne giyindiğim kimseyi ilgilendirmez.
Ölemi barda yaşanılanları ne çabuk unutun.
Bak böle giyinmeye devam edrsen peşine hergün yeni birileri takılır ben bile.
Hala şoktaydım Meriç çok duzgün bir dile o arda sigarsandan son bir nefes cakip söndurmüştü, beni istediğini sölemişti bense bir salk gibi kafamı salmıştım.
Çok geçmeden yıldızları izlemeye geri dönmüştük.Bense Meriç'in sölediklerini tekrar tekrar düşünmüştüm.
Bende ona bir soru sormak istedim.
Aşka inanırmısın?
Hayır
Sen.
Hayır.
Neden peki.
Şey ben hep aşkla dalga geçtim onun olduğuna hic inanmadım babam beni istemediyse hiçbir erkek beni istemez diye düşunmustum.
Biçok saçma İmge.
Değil aslında bir anlasan beni.
Baban hakkında hiçbirşey bilmiyormusun?
Hayır adı özgür onu biliyorum.
Annene sormadın mı?
Sordum ama anlatmak istemedi.
Neden.
Bilmemem  gerekmiş onun nasıl biri olduğunu.
Çok saçma bu.
Evet.
Merak etme seni de biri ister.
Merak etmiyorum artık.
Bu sölediğim onu güldürmustü.Zamanımızın coğunu ailemiz hakkında konuşarak geçirmiştik beni dha sonra evime bırakmıstı.

UMUTSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin