15bolum

4 0 0
                                    

Uzun bir uykunun ardında gendimi yeniden doğmuş gibi hissetim.Telofonuma baktım Annemden bir mesaj gelmişti.

Gönderen:Annem- biraz işlerim var eve gelemiyecegim.
Yataktan yavas hareketlerle kalkıp mutfağa gittim.Kendime bir bardak su doldurdum.

Bende Hera'ya bir mesaj attım.
Gönderilen Hera Sahilde buluşalım zaten 2gun sonra gideceksin.

Gönderen Hera zaten sahildeyim.
Elimdeki bardağı tezgahın izerine bırakıp odama cıktım.
Dolabımdan mini kot şort ve beyaz askılı bir bluz çıkartıp üzerime geçirdim.Çok geçmeden sahile varmıstım.Hera'da gelmisti yanına oturup ona uzun uzun sarıldım.
Kesin gidecekmisin yani.
Evet.
Sırf Cem yüzunden.
Ben onu yanimdan başka kızlarla gülerek gecmesine dayanamam!!
Bir an duraksayıp Cem'in kimseden hoşlanmadığini solemek istedim.Ama Cem zaten konuşacaktı.Bak Hera hayatıma en baştan başlamak isteseydim ne yapardım biliyormusun.

Ne bilim hastayken yatağa girer uzun uzun dinlenirdim.Babam olmadığı zamanlar herşey kötüye gidecekmiş gibi düşunmezdim.Gül şeklindeki pembe mumu saklamaz yakardım.Daha az konuşur ama daha çok dinlerdim.Saçlarım bozulmasın diye arabanın camının açılmasını önlemezdim.Yanlız kalacam diye asla korkmazdım. Yani bana hayatı yeniden verselerdi her dakkikasini değerlendirmek olurdu.Dikkatle bak gerçekleri gör yaşa
Vazgeçme küçücuk seyler için sikayet etme.

Kafam karıştı İmge.
Gitme.
Ama
Ama'sı yok diye arkamizdan bir ses duyduk.Sesin geldiği yöne doğru baktığımızda Cem ile Meriç arkamızdaydı.

Gitme Hera sana yalan söledim bende seni seviyorum deyip Hera'ya sarıldı.

Meriç kolumu tutup hadi burdan gidelim dedi bende başpmla onayladım..

UMUTSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin