Part: 6

237 12 6
                                    

Sanırım rüya falan görüyordum. Gözlerimi kırpıştırıp Ray'e baktım. O da en az benim kadar şaşkın gözüküyordu.

''Ray ?'' dedim.

''Katy ?''

Scott'un gözleri bir benim bir de Ray'in üzerinde dolaştı ve tek kaşını kaldırdı. Annemin de gözleri bizim üzerimizde dolaştıktan sonra, ''Okuldan mı, tanışıyorsunuz ?'' dedi.

''Ha ? Haa evet evet okuldan,'' dedim. Ray'de başıyla onayladı.

Scott ile babamın bakışları arasında annem boğazını temizledi ve, ''Lütfen içeri gelin,'' dedi.

Ray ve ailesi yavaşça içeri geldiler. Ama ben hala birisinin beni çimdikleyip normale döndürmesini bekliyordum. 

Ray'in annesi elindeki kutu çikolatayı anneme uzatıp, ''New York'a hoş geldiniz, umarım burayı sevmişsinizdir. Ben Daniella, bu eşim Paul ve oğlum Ray.''

Ray'in babası Bay Wesley, babamın yanına gidip onunla tanıştı. Aile içi tanışma faslı bittikten sonra Sita'nın olmadığını fark ettim. Benimle beraber aşağı indiğini biliyordum ama şuanda yoktu. Etrafıma bakındım ama burada değildi. 

Ray'e dönüp,''Odamda dursak sorun olur mu?'' diye sordum.

Başıyla onayladı. ''Kalabalığı ben de sevmiyorum,''dedi.

Güldüm. ''Anne? Biz odama çıkacağız, olur mu?''

Tek kaşını kaldırdı. ''Tabii olur,''dedi.

Gözlerimi devirdim. Asansöre doğru yürüdüm, Ray'de arkamdan geliyordu. Üçüncü kata gelince asansörden indik ve odama girdik. Kapıyı kapatmadan hafifçe ittirdim ve yatağa oturdum. Ray de yanıma oturdu. Bir süre öyle durduk. Tanrım, ne rezalet ama. Ne diyeceğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu. 

 Sessizlikte birden bir telefon çalınca hafifçe irkildim. Ray telefonunu çıkarıp baktı. ''Kusura bakma buna bakmam gerekli,'' dedi.

''Sorun değil.''

Ray kısaca gülümseyip telefonu açtı ve yataktan kalkıp pencere doğru yürüdü. İnsanların özel hayatlarına burnumu sokmamam gerektiğini biliyordum ama yine kulak kesildim. Tabii arkamı dönmedim çünkü Ray'in beni fark etmesini istemiyordum.

''Evet?'' dedi Ray.

Karşıdaki kişi bir şey söylediyse de anlayamıyordum. Sesi o kadar kısıktı ki, benim kulaklarımın bile duyamayacağı seviyedeydi.

''Ben de seni çok özledim bebeğim.''

Bu sözleri duyduğum anda içimde bir kıskançlık kasırgası koptu. Sanırım kusacağım, diye düşündüm. Şuana kadar kendim ve Ray'e o kadar yoğunlaşmıştım ki, bir sevgilisinin olabileceği gerçeği aklımın ucundan dahi geçmemişti. Şuan hala konuşuyorlardı ama dinleyemiyordum. Kendimi sakinleştirmeye çalıştım. İlk olarak o benim sevgilim değildi. İkincisi ise, kolay kolay birinden hoşlanmak istemiyorum. Zamanında böyle bir şey olmuştu zaten ve ben payımı almıştım. Üçüncüsü ise... Tamam bir şey bulamadım. Her neyse.

''Peki. Yarın görüşürüz bebek.'' Ray telefonu kapatıp huzursuz sayılabilecek bir yüz ifadesiyle geri döndü. 

Yüzündeki ifadeden dolayı, ''Bir şey mi oldu?'' diye sordum.

Zorla gülümsedi. ''Kız arkadaşım aradı,'' dedi telefonunu hafifçe sallayarak. ''Okulla ilgili bir şey için Rusya'ya gitmişti, yarın dönüyormuş. Onu haber vermek için aramış.''

Yüz kaslarımı hareket ettirebilmek için dua ederek gülümsedim. Ya da onun gibi bir şey yaptım. ''Hmmm.. Anladım. Ama şey.. Yanlış anlama ama biraz, mutsuz gözüküyorsun?''

Elini başına koydu.''Sanırım biraz başım ağrıyor,'' dedi.

''Ağrı kesici ister misin ? Banyomda bir kaç tane olacaktı.''

''Sorun olmazsa tabii.''

''Hemen dönerim,'' dedim ve yerimden kalkarak banyoya gittim. Ray için ilaçları ararken kendime de mide bulantım için bir ilaç aldım. Odaya dönmeden önce onu yuttum ve yüzüme bir kaç kere soğuk su tuttum.  Geri döndüğümde Ray ile Sita'yı bakışırlarken buldum. Ray geldiğimi görünce şaşkın bakışlarla bana döndü. 

Elimi saçlarıma götürüp geri çıkardım. ''Şey, bu Sita. Evcil kurdum.''

''Evet onu fark ettim. Onu nereden buldunuz ?''

Ona asprini ve masamın üzerinde duran suyu uzatırken, ''Küçükken ailemle ormana gezilere giderdik. Aile geleneği gibi. Bir gün onu karların üzerinde bazı yerleri yaralıyken bulduk ve evlat edindik. İlerki yıllarda hızla büyüdü ve bu bizi korkuttu, evet ama ondan asla vazgeçmedik.''

Ray'in şaşkın bakışları sürerken yavaşça Sita'nin başını okşayıp yanına oturdum. Elimi Ray'in omzuna koyup,''Sen iyi misin ?'' diye sordum.

Başını hızla bana çevirdi. ''Ben mi ? Ben ? Evet. Ehehehe çok iyiyim neden sordun ki ?''

''A-ah, biraz solgun gözüküyordun o yüzden. Eğer korktuysan çok uysaldır.''

''Hayır hayır korkmadım. Sadece o.. Tamam, çok büyük,'' dedi ve güldü.

Güldüm. ''Biliyorum.''

''Ama gerçekten çok güzel bir kurt,'' dedikten sonra Sita'nın başını okşadı. Sita dilini çıkarıp kurğunu sallamaya başladı. Bu Ray'i sevdiğini gösteriyordu ki Sita, yabancılardan pek hoşlanan bir kurt değildi.

''Teşekkürler.''

Konuştuğumuz sırada annem yavaşça başını içeri uzattı. ''Size böğürtlenli turta getirdim !'' Yanımıza yaklaşıp tabakları bize uzatırken Ray'e,''Katy elleriyle yaptı, bayılacaksın tatlım,''dedi ve göz kırptı. 

Ben kızarırken Ray,''Parmaklarıma yiyeceğime eminim Bayan Elvansie,'' dedi. 

Annem gülümseyip çıktı. Tabakları televizyonumun önündeki sehpaya koyduk ve koltuklara yerleştik. Kendimi övmek gibi olmasın ama, doğrusu baya iyi yapmıştım turtayı.

''Bunu senin yaptığına emin misin ?''

Tek kaşımı kaldırdım.''Evet, neden ?''

''Doğruyu mu istersin yoksa yalan mı ?''

''E-eh.. Doğru?''

''Bu kadar güzel tatlı yapabileceğini sanmıyorum. Bence annene yaptırdın.''

Ciddi görüntüsünün arkasında dalga geçtiğini biliyordum. Ona yastıklardan birini fırlattım ve gülerek,''Salak şey,'' dedim.

O da yastığı bana fırlatıp,''Annene yaptırdığını biliyorum,''dedi.

Yanına yaklaşıp yastığı ona fırlatacağım sırada ben fırlatamadan bileğimi tuttu. ''Belki de pastaneden almışsındır ?'' Güldü.

Gülerek. ''Hayır her bir böğürtleniyle ben yaptım,''dedim ve bileğimi kurtarıp yastıkla kafasına vurdum.

Gülerek,''Hiç samıyorum,''dedi. Bileğimi de tuttu ve beni düşürüp üstüme çıktı. Üzerimdeyken hala bileklerimi tutmaya devam ediyordu. Yüzlerimiz arasında küçük bir mesafe kalmıştı.

SLM SLM .S ÖNCELİKLE DÜN YAYINLAYAMADIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM, LAPTOP'U ANNEM ALDI ASDFGHJK.  LÜTFEN VOTE+YORUM&ELEŞTİRİ YAPIN. ÇOK KISADA OLSA YAPIN LÜTFEN, ONCA SINAVIN ARASINDA ÇOK AZ KİŞİ OKUMASINA RAĞMEN EMEK VERİP YAZIYORUM, SADECE EMEĞİMİN KARŞILIĞINI VERSENİZ YETER, SİZİ SEVİYORUM ^^

MULTIMEDIA: KATY VE RAY. (TABİİ ÜZERLERİNDE BUNLAR YOK AMA ÇOK HOŞ^^)

YOUTUBE: BU ŞARKIYI SADECE ŞU SIRALAR ÇOK SEVDİĞİM İÇİN KOYDUM AMA HİKAYEYLE ÇOK DA UYUMSUZ SAYILMAZ :D

Darkness SecretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin