Part: 7

217 14 7
                                    

Artık yüzü bana artık o kadar yakındı ki, dudaklarımız birbirine değmek üzereydi. Tüm vücumda bir ürperti gezindi ve yüzümde durdu. Yanaklarımın kızardğını hissettiğim sırada Ray yavaşça gözlerini kapattı. Gözlerimi kırpıştırdım. Hemen bir şeyler yapmam gerekiyordu. Elimi kaldırıp yavaşça dudaklarının üstüne koydum. Şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı. Başımı sağa sola salladım. Doğrusu onun dudaklarını dudaklarımda hissetmek için her şeyi verirdim. Ama onun bi sevgilisi vardı. Ve daha tanışalı bir gün olan birisiyle böyle fantaziler kurmam pek doğru değildi. 

Ray yavaşça üzerimden kalkarken,''Katy.. Ben, ben çok özür dilerim nasıl oldu- çok özür dilerim. Gerçekten-''

Doğrulurken sözünü kestim. ''Sorun değil. Sadece daha yeni tanıştık anlıyor musun ? Ayrıca senin bir kız arkadaşın var.''

''B-ben biliyorum. Özür dilerim Katy, gerçekten. Bir daha böyle bir şey olmayacak.''

Yanına yaklaştım. ''Biliyorum Ray. Önemli değil.'' Bir elimi omzuna koydum ve gülümsedim. O da gülümsedi.

Yaklaşık 2 saat sonra Ray ve ailesi gittiler. O küçük olaydan sonra film falan izleyip konuşmutuk ve her şey eski haline dönmüştü. Sanırım. Onlar gittikten sonra tekrar odama çıktım ve üzerime Domo'lu uzun bir tişört giydim. Aslında bu Scott'un tişörtüydü. Her neyse. Kendimi yatağa attım ve örtüyü boğazıma kadar çekttim. Her gözlerimi kapattığımda, Ray'yin yüzünün benimkine ne kadar yakın olduğu geliyordu aklıma. Yüzüme vuran sıcacık nefesi... Düşünmekten bir türlü vazgeçemiyordum. Bu yanlıştı. Öyle değil mi ? New York'a daha yeni gelmiştim ve onun bir kız arkadaşı vardı. Yine de hayal kurmakdan zarar gelmez -kendini avutuyor- . Yatakta dönüp duruyordum. Of lanet olası. Sanırım bu akşam bana uyku yok. Yataktan çıkıp pantuflarımı giydim ve aşağı indim. Bu eve kesinlikle bir itfaye direği gerekiyordyu. Buzdolabından çikolatalı süt aldım ve tezgahın üstüne atladım. Hafifçe yan dönünce pencereden bir şey dikkatimi çekti. Dışarıda hareket eden bir şey olduğunu sezince sütümü köşeye bırakıp tezgahın üstünde pencereye biraz daha yaklaştım. Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırdım. Dışarıda bir şey vardı evet ama sorun bu değildi. Dışarıdaki bir şey, çok hızlı hareket ediyordu. O kadar hızlıydı ki gözlerim hızını takip edemiyordu. Ellerimi cama dayadım ve gözlerimi kısarak daha dikkatli izlemeye çalıştım. En az bir gölge kadar karanlık ama parlak mavi gözleri olan bişey bir saniye kadar camın önünde durdu ancak sonra kendisi gibi diğer gölgelerin arasına karıştı. Korkuyla geriye doğru kıç üstü düştüm. Yaşayacaktım. Her neyse, kendimi hızla toparlamaşa çalıştım ve hızla tekrar pencereye atıldım. Ancak gördüğüm tek şey karanlıktı.

Ertesi sabah kalktığımda hala o parlak mavi gözleri düşünüyordum. Köşelere pinekleyip dizlerimi tutarak öne arkaya sallanmama az kalmıştı.

''Günaydın tatlıım !' Annemin sesiyle irkildim. 

''Sana da günaydın anne.''

Kaşlarını çattı. ''Sen iyi misin ? Göz altların şişmiş.''

Yüzüme dokundum.''Ah evet iyiyim. Uyku tutmadı da.''

''Hmm, peki. Hadi aşağıya yemek hazır, üstünü daha sonra değiştirirsin.

Başımla onaylayıp annemle beraber aşağı indik.

''Size söylüyorum karanlıkta bir şey hareket ediyordu çok ama çok hızlıydı.''

''Ah Scott bu kadar yeter.''

''Neler oluyor?'' diye sordum.

Babam iç çekti.''Ah, Scott karanlıkta çok hzılı hareket eden bir şey gördüğünü düşünüyor.'' Tekrardan iç çekti.

''Gördüğümü düşünmüyorum. Çünkü GÖRDÜM !''

Babam gözlerini devirdi.

Kalbim hızla çarpmaya başladı. ''Onu ben de gördüm.''

Tüm gözler üstüme çevrildi. ''S-s-ende mi gördün ?'' diye sordu Scott.

Babam ellerini yukarı kaldırdı. ''Tanrım yine mi?''

''DEMİŞTİM SİZE DEMİŞTİM GERÇEK O VE ŞİMDİ KATY'DE ONU GÖRDÜĞÜNÜ SÖYLÜYOR!'' Scott ayağa kalkıp yerinde zıplamaya başladı.

Yüzümü buruşturarak ona bakmaya başladım.''Sen n'apıyorsun?''

Bir kaç kere daha yerinde zıpladı ve omuz silkip yerine oturdu.''Ağzına bir domates dilimi atarken,''Size söylemiştim,'' dedi.

Annem eliyle savuşturdu. ''Muhtemelen bir geyik veya onun gibi bir şeydir.''

''Hayır o bir geyik deği-''

Babam elini yukarı kaldırarak Scott'un sözünü kesti. ''Bu kadar yeterli. Şimdi kahvaltınızı yapın, bu konuyu akşam konuşuruz.''

Scott ile aynı anda,''Peki,'' dedik ve yemeye başladık.

Okula gelince arabamdan inip çantamı aldım ve geometri sınıfıma doğru yürümeye başladım. Üzerimde bir Rolling Stones tişörtü, koyu renk kot bir şort ve siyah Convers'lerim vardı. Saçlarımı dağınık bir at kuyruğuyla toplamış, fazla belli olmayan bir eyeniler sürmüştüm. Ray ve ailesinin gelmesi ve ondan sonra olanlardan dolayı okuldan yaşadığımız şeyleri unutmuştum. Bu yüzden ilk başta okuldakilerin bakışlarına bir anlam veremedim. Geometri sınıfına girince bulabildiğim boş bir sıraya oturdum. Kızlardan biri ön sıradaki kızlardan birisinin resmen üstüne atladı ve,''Aman Tanrım yeni gelen sarışın çocuğu gördün mü ?!' diye bağırdı.

''Oha hayır görmedim nerde ?!''

''Şuanda geometri sınıfına geliyoor!''

Sonra ikisi birlikte çığlık attılar. Tek kaşımı kaldırıp onlara baktım. Doğrusu zavallı görünüyorlardı.

''Tanrım geliyor!''

Kapıya doğru baktım. İçeri sapsarı saçlı ve masmavi gözlü, üzerinde Obey yazan bir sweatshirt giymiş uzun yakışıklı bir çocuk gelince kahkalara boğuldum. Kızlar arkalarına dönüp bana bir bakış attıktan sonra önlerine dönüp iç çekerek saışına bakmaya devam ettiler. Bunu görünce kahkahalarım daha da arttı. Sarışın sırıtarak geldi ve arkamdaki sıraya oturdu. 

Arkama döndüm. ''Neden bana geometri sınıfında olduğunu söylemedin ?'' Güldüm.

Scott sırıtmaya devam ediyordu. ''Senin geometri sınıfında olduğunu bilmiyordum. Hem neden gülüyorsun ?''

Gülerek kulağına,''Kızlar sana seni yiyecekmiş gibi bakıyorlar.''

Saçlarını düzeltti. ''Tabii bakacaklar o kadar yakışıklıyım ki.''

Elimi saçlarının arasına sokup saçlarını karıştırdım. ''Ve egonda o kadar yüksek ki..'' Güldüm.

''Hey !'' diye bağırdı ve saçlarını düzeltmeye çalıştı ancak daha da bozmuştu.

Elini ittim. ''Bana bırak daha da bozuyorsun,'' dedim ve saçlarını düzelttim. ''İşte. Ayna ister misin prenses ?''

''Ha ha ha çok komik.''

Gülerek önüme döndüğümde kızların bize ''WTF?!?!'' şeklinde baktıklarını gördüm. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

YORUM&ELEŞTİRİ + VOTE'LERİNİZİ BEKLİYORUM ^^ AYRICA GÜN GEÇTİKÇE OKUYUCULARIMIN ARTMASI BENİ GERÇEKTEN ÇOK MUTLU EDİYOR ^^ ŞARKIYI ÖYLESİNE ÇOK SEVDİĞİM İÇİN KOYDUM BU ARADA ASDFGH <3

Darkness SecretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin