Mă numesc Taka si astăzi am sa încep dinou chinul ... Mda Adică sunt obligat sa merg la scoala toti ani de pana acum au fost destul de groaznici acum in clasa a 7-a deja am crescut si ma gândesc sa ma apuc serios pe învățat mda asa am spus mereu dar dupa o săptămana abandonez idea😂
Maine Fiind prima zi de scoala m-am gândit sa fac o impresie buna asa ca ma gândeam sa fac ceva special sa aduc niște flori poate ... Dar ar fi prea normal deci anul acesta am sa fac ceva mai special deja ie ora 12? Off iar am trecut peste ora de somn imi pun alarma aranjez hainele totul era perfect la 9 fix trebuie sa fiu acolo
Adorm dar undeva la 4 dimineața niște muște imi distrug tot somnul pun mâna pe telefon vad cât ie ceasul direct palma in cap dupa o ora de căutat tutoriale pe YouTube cum sa blestemi muște am renunțat si mi-am pus o perna in cap.
Trz tzz tzz
Suna alarma Ma trezesc la fel de matinal ca in fiecare dimineața si cad din pat primul lucru care il fac este sa ma uit la ceas era ora 8:35 clar dau un cap de parchet si imi spun ca am întârziat dar mi-am adunat forțele si m-am îmbrăcat plec pe la 8:55 aveam 5 Fuking minute sa ajung la scoala departe cu doar 2 străzi mda ce sa zic ... O adevarata provocare pentru un leneș ma uit la șireturi si observ ca am loat șosete de culori diferite mai exact una albă si una verde perfect imi spun dar asta nu ie tot aveam un par parca ma lovit o tornada Si la fel deperfect da in mintea mea imi spun poate nu observa nimeni ajung la scoala in intârziere pentru ca repet sunt leneș si sa vezi se trezește unu sa ma întrebe cu un ton mai amuzat auzi Taka arați exact ca un clovn... Noroc cel putin ca ți-ai pus chiloți .. In fine mergem in clasa primim orarul si apoi adorm pe banca o atingere delicata se simte pe spate si ma tot împinge .. In mod repetat eu uitându-ma la banca cu privirea in jos fără sa stiu cine face asta io spun de parca ar fii o amenintare nu te cunosc nu te plac eu am venit aici obligat... Dar continua apoi imi spune trezește-te trezește-te vorbești singur de o ora toată lumea a plecat acasa apropo eu sunt Mya incantata noua ta colega tu arați de parca ai avea un nume cred .... Nu?
- Poate am deci ce vrei de la mine?
Mya- eu umph.. Nustiu am vrut sa cunosc pe cineva dar cred ca nu esti cea mai simpatica persoana..... Poate-mai vorbim apropo frumoase șosete clovnule ai fost un subiect dezbătut astăzi 😂 bafta si maine poate vi fără pantaloni. Râdea ia de mine cu lacrimi dar le arat eu cand începem mai bine anul tot ce pot.