Jeg vågner og ser på klokken. Den er 10:00. Shit tænker jeg. Jeg skynder mig op og går i bad. Jeg tager noget tøj på, børster mit hår, tager noget morgenmad og børster tænder. Så pakker jeg det sidste også venter jeg bare på Anthon kommer så vi kan komme afsted. Det ringer på døren. Jeg løber hen og åbner og ser Anthon stå i døren. Jeg giver ham et kys han kysser self igen. Vi trækker os ligeså stille og går ind i et kram. "Jeg har savnet dig" siger han efter vi har krammet. "Jeg har også savnet dig skat" siger jeg og kysser ham kørt på munden. "Er i klar til at tage hen til lufthavnen" spørger min mor om. "Ja"siger vi i munden på hinanden. Vi sætter os ud i bilen og køre hen til lufthavnen. "Vi ses mor" siger jeg og giver hende et kram og et kys på kinden. "Ja vi ses" siger min mor. Hun sætter sig ind i bilen og køre væk. "Skal vi finde det sted vi skal ind" spørger jeg om. "Jo self" siger han. Vi går ind i lufthavnen og laver alle de ting vi skal og så går vi ellers ind og kigger på butikker. Vi går hen til gaten og vi kommer ind i flyet. Vi begynder og flyver vi er i luften. Jeg sider og sover på Antons skulder. Jeg bliver vækket af en der rykker i mig. Det er Anthon. "Vi skal af nu vi er i Paris" siger han. "Ok" siger jeg og rejser mig op. Vi går ud af flyveren.
Vi har nu fundet hotellet og nu sider vi bare og slapper af på hotelværelset. Klokken den er ved at blive mange så vi går ned og spiser. Når vi er færdig med at spise går vi op på værelset igen. Anthon trykker mig op af vægen og begynder at kysse mig og det udvikler sig til snav. Han skubber mig ned i sengen og trækker mine bukser af og jeg trækker hans af. Han trækker min trøje af og jeg trækker hans af. Han åbner min bh og han trækker min underbukser af. "Er du klar?" Spørger han. "Ja" siger jeg. Han går af mig og henter en kodom og tager det på. Også ligger han sig på mig igen. Ja og så nu har vi sex.
Vi er nu færdig og vi ligger og kigger op i loftet og jeg falder stile i drømmeland.
YOU ARE READING
Hånd I Hånd - Anthon Edwards
Fanfiction(AFSLUTTET) Håber i ville kunne lide min historie der kan godt være fejl i men det må i leve med. Jeg håber at i ville kunne lide den alligevel. Den handler om en pige der hedder D/N og er 16 år og fylder snart 17. Hun skal til en fest med sin veni...