El #2

108 18 0
                                    

Intru in sala unde se tin orele de actorie, si o privesc cum isi executa rolul. Simt ca nu are același zvâc ca întotdeauna... Decid sa intru in rolul personajului lui Chase. 
-Dar dacă mă opresc... O să te pierd pentru totdeauna ! intru în personaj.
Face o pauza scurta timp în care ochii ei îi întâlnesc pe ai mei.
-Îmi pare rău Heathcliff. Adio. spune pregătită să plece.
-Excelent. Ați fost uimitori. îi felicita profesorul.
-Ca întotdeauna. zice Chase afișând un zâmbet larg, făcându-i cu ochiul Arianei.
-Mă refeream la Ariana și...
Luke.
Ariana s-a înroșit, iar eu doar am zâmbit.
-Mulțumim domnule profesor. chițăie ea.
-O pereche de amatori. strigă Chase ieșind din sală.
-Atât pentru azi. Cat despre tine Luke... De ce nu ai venit la cursurile suplimentare de azi ? Puteai sa faci echipa cu Ariana. Dar a făcut echipa cu Stefan. Sunt sigur ca tu și Claire veți fii extraordinari.
-Eu...Am...A trebuit sa fac ceva.
-Ok atunci. Sa nu te prind ca lipsești mâine. Punem pe picioare proiectul cu "Teatrul pentru toți" și avem 10 scenete de realizat. Una cu toți cursanții și restul pe perechi. Poate reușiți pana la urma sa faceți o sceneta împreună...
-D-da. bâlbâi și las capul în jos.
-Pe maine copii.
-La revedere. spunem în cor amândoi.
Ariana se apropie de mine cu un zâmbet micuț pe fața. apropii și eu și stăm așa câteva minute.
-Hei. reușește sa spună în sfârșit ceva.
-Hei. răspund și eu de abea suflând de emoție.
Se fac aproape 10 luni de când o am crush. E atât de drăguță, plăpândă, curajoasa, dar firava și pur și simplu ea.
-E-eu... Vrei... adică poți... vii cu mine la o... cafea ?
-DA. Adică sigur... adică trebuie sa verific dacă e ok cu ai mei.
-Da. Sigur. Ok.
Am transpirat tot. Vai Doamne.

-crush-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum