🌙Prológus🌙

3.9K 143 4
                                    

Hei pov
-Ki vagy rúgva!-mondta a
főnököm,vagyis a volt főnököm.Dühösen mentem be az  öltözőbe,majd miután átöltöztem és összeszedtem a cuccaimat kiléptem az étterem ajtaján.Úgy látszik kereshetek új állást.Képzelhetitek mennyire örültem.Ja igen,biztosan felmerült bennetek az a kérdés hogy ki is vagyok,had mutatkozzam be.A nevem Kim Hei.Idén töltöttem be a huszadik életévemet.Hosszú barna hajam és barna szemem van.165 centiméter vagyok,tehát elég alacsony.Egyedül élek egy albérletben Szöulban.
----------------
Lassan baktattam hazafelé miközben mindenfélén gondolkodtam.Miután beléptem az ajtón gyorsan bezártam azt,majd levettem a cipőm.Először elmentem fürdeni.Miután kész lettem átmentem a konyhába és csináltam magamnak egy szendvicset.Leültem az asztalhoz és miközben ettem bekapcsoltam a laptopom.Elkezdtem munkát keresni.Fél óra múlva találtam egyet egy a lakásomhoz közeli kávézóban.Mivel eddig egy étteremben dolgoztam,ezért nagyon megörültem amikor megtaláltam ezt a hirdetést.Holnap délelőtt 11-kor lesz az állásinterjú.Kikapcsoltam a gépemet aztán fogmosás után beállítottam az ébresztőmet reggel 9-re.Befeküdtem az ágyamba majd nemsokára elnyomott az álom.

Sziasztok.Sajnálom hogy ilyen rövid lett.A későbbiekben megpróbálok hosszabb részt hozni.Azért remélem tetszett 😄😄😄
xKimLiNax

Sugarbaby / Hun BTS f.f./BefejezettWhere stories live. Discover now