Hei pov
Reggel nagyon fáradtan keltem.Ránéztem az órára ami fél kilencet mutatott.Késésben vagyok.Amint ez tudatosult bennem sietve ugrottam ki az ágyból és rohantam be a fürdőbe.Gyorsan elvégeztem teendőimet majd magamra cibáltam a kiválasztott ruháimat.Felkaptam a táskám és felhúztam a cipőm ,majd indultam is.Rohanva tettem meg az utat a kávézóig,mikor szószerint beestem az ajtón.Már kinyitottunk tehát a bent lévő emberek elég furán néztek rám.Úgy látszik kicsit elkéstem.Bementem az öltözőbe,majd átvettem a ruháimat.Ezután kimentem,majd kezdődhetett a munka.Yoongi épp kávét vitt egy asztalhoz amikor odaintett nekem.Miután visszaintettem neki,elsétáltam egy asztalhoz ahol felvettem a rendelést.
-Sziasztok,mit hozhatok?-kérdeztem a két lánytól.
-Szia,két teát szeretnénk.
-Máris hozom.
Ezután kitöltöttem a két adag teát majd kivittem nekik.Ez így ment egy ideig.Felvettem a rendelést,aztán kivittem amit kértek.Egy fél óra múlva hányingerem lett,és megfájdult a fejem.Leültem egy kicsit pihenni amikor Seo jött oda hozzám.
-Hei,jól vagy?-kérdezte tőlem aggódó arcal
-Igen,minden rendben csak egy kicsit fáj a fejem.
-Azért ha rosszabb lenne szólj.
-Rendben-ezután halványan rámosolyogtam.
Láttam hogy Yoongi figyel.Gondolom hallotta a beszélgetést,mivel nem volt tőlünk túl messze.Pár perc múlva felálltam és folytattam a munkát.Minden rendben ment,az igaz higy fájt a fejem és elég rosszul voltam,de nem foglalkoztam túlságosan vele.Utólag belátom ez hiba volt.Épp egy kávét vittem ki az egyik vevőnek amikor egyszercsak elvesztettem az egyensúlyom.A tálca kiesett a kezemből,és a pohár darabokra tört.Valószínűleg elestem volna ha nem fog meg valaki.Mikor felfogtam mi is történt,hátranéztem hogy ki is kapott el.Yoongi volt az.Szorosan tartott a derekamnál fogva.Mindenki minket nézett.Végül Yoongi törte meg a csendet.
-Nem lett semmi bajod?-kérdezte.
Válaszul csak megráztam a fejem.Ezután a karomnál fogva megragadott,majd elhúzott onnan.
-De a pohár-kezdtem volna de YoonGi nem hagyta hogy befejezzem.
-Mitől lettél rosszul?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-H-hát nem aludtam az este túl sokat,és ma még nem ettem-lehajtottam a fejem hogy ne kelljen a szemébe néznem.
-De akkor is a pohár és a-megint nem hagyta hogy befejezzem.
-Seo,feltakarítanád légyszíves?Hei rosszul lett úgyhogy átmegyek vele enni.
-Persze-mondta kissé riadtan.
Suga csak bólintott,majd megfogta a kezem és átmentünk a szemközti épületbe.Éreztem hogy arcomat elönti a forróság miközben fogta a kezemet.Imádkoztam hogy senki se vegye észre.YoonGi leültetett egy asztalhoz aztán elment kajáért.Lerakta elém a tálcát.Megköszöntem neki aztán enni kezdtem.Miután befejeztem megszólalt.
-Haza kéne menned pihenni-mondta.
-Már jól vagyok.
-Akkor is,gyere szólok Seonak hogy hazakísérlek.
Ellenkezni próbáltam de nem hagyta.Miután beletörődtem átmentünk a kávézóba.Amíg ő megveszélte Seoval addig elküldött átöltözni.Amikor már saját ruháim voltak rajtam kimentem,ahol YoonGi várt.
-Mehetünk?
-Igen
Kiléptünk az ajtón majd elindultunk hozzám.Az út alatt nem beszélgettünk.Miután hazakísért,megköszöntem neki.
-Köszönöm hogy hazakísértél,és igazából minden mást is-mondtam.
-Nincsmit-Rám mosolygot azzal a hihetetlenül aranyos mosolyával.
-Akkor én megyek,pihend ki magad Hei,szia.
-Szia
Otthon még ettem,majd elmentem fürödni.Miután kész lettem mindennel,bezuhantam az ágyamba.Nem kellett sokáig várnom,hamar elaludtam.Szuasztok.Próbáltam kicsit érdekesebbre írni,úgyhogy remélem tetszett 😄😄🐱🐱
xKimLiNax
VOUS LISEZ
Sugarbaby / Hun BTS f.f./Befejezett
FanfictionSziasztok😄 Ez egy min Yoongi fanfiction lesz. A későbbiekben előfordulhatnak 18+ részek. Jó olvasást!💕 -Ki vagy rúgva!-mondta a főnököm,vagyis a volt főnököm.Dühösen mentem be az öltözőbe,majd miután átöltöztem és összeszedtem a cuccaimat kilépt...