Hei pov
Reggel hihetetlen fejfájással keltem.Sikerült elküzdenem magam a lázmérőig,majd amikor már a kezembe volt,hyorsan vissza is feküdtem az ágyba.Miután megmértem nem hittem a szememnek.Harmincnyolc fokot mutatott.Azonnal tárcsáztam Seot.
-Hallo?-vette fel a telefonját.
-Szia Seo,Hei vagyok.
Ekkor vettem észre hogy eléggé be vagyok rekedve.
-Te jó ég Hei,szörnyű a hangod,jól vagy?-kérdezte tőlem azonnal.
-Nem igazán,szerintem megfáztam,vagy valami más.
-Jobbulást!
-Köszönöm.
-Akkor gondolom ma nem jössz dolgozni.
-Pont ezért hívtalak fel,de már megyek is.
-Rendben,szia.
-Szia.
Miután beszéltem Seoval,úgy döntöttem,hogy Yoongit is felhívom.
-Igen?-szólt bele egy álmos hangú yoongi a telefonba.
-Szia,Hei vagyok.
-Eléggé be vagy rekedve,minden rendben?
-Nem nagyon,megbetegedtem.
-Akkor ma otthon maradsz?
-Igen.
-Délután átmegyek-mondta.
-Rendben,köszönöm.
-Nincsmit,szeretlek-mondta egy kis idő múlva.
-Én is-válaszoltam.
-Akkor vigyázz magadra,szia.
-Rendben,szia.
Ezután elkészültem,és elmentem az orvoshoz.Hálát adtam az égnek,mivel a rendelőben csak páran voltak előttem,ezért hamar sorra kerültem.Azt mondta az orvos hogy megfáztam,felírt nekem kettő gyógyszert,és haza engedett.Utálom a gyógyszereket.Úgy döntöttem hogy kiváltom őket,de csak akkor szedem be ha már tényleg nagyon rosszul érezném magam.Miután már a kezembe tartottam őket,hazamentem.Otthon ettem,majd befeküdtem az ágyamba és tv-t néztem.Egész nap nem csináltam semmi érdekeset.Aztán csengettek.Kimentem és ajtót nyitottam.Yoongi állt ott a kezében egy szatyorral.
-Hoztam neked enni-mondta és a szatyorra mutatott.
-Köszi.
Gyorsan megöleltem,majd betessékeltem.Bement a konyhába,és kiszedte a zsákból amit hozott.Pizza volt az.Elnevettem magam amint megláttam.Erre yoongi hátra fordult és ő is elmosolyodott.Miután lerakta az asztalra ettünk belőle,majd a gyógyszerekre nézett.
-Bevetted már az estit?
-Még a délit sem-mondtam neki teljesen nyugodtan.
-Hogy mi?-kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Utálom őket.
-Kim Hei,akkor is be kell venned ha utálod-mondta miközben töltött egy pohár vizet,és kivett a gyógyszerekből eggyet.
-De nem akarom-mondtam neki miközben eltoltam a kezét.
-Akkor elmegyek.
Erre már felkaptam a fejem.Nem akartam hogy elmenjen.Pár pillanatig mind a ketten durcásan néztünk a másik szemébe,majd végül elvettem a vizet és a gyógyszereket.Fintorogva néztem rájuk,majd végül bevettem azokat.Erre yoongi elmosolyodott.
Sokáig volt itt,de a végén hazaküldtem,mert nem akartam hogy ő is beteg legyen.Elvégeztem esti teendőimet,majd befeküdtem az ágyba.Egy kivsit szemvedtem,mielőtt elaludtam volna,de a végén sikerült.Sziasztok.😄😄
Tudom,elég gyorsan hozom a részeket,de annyi ötletem van,hogy nem bírom megállni.
Ez egy kicsit rövidebb rész lett,de azért remélem tetszett.😄😱🍙🍙🦆🦆
ESTÁS LEYENDO
Sugarbaby / Hun BTS f.f./Befejezett
FanficSziasztok😄 Ez egy min Yoongi fanfiction lesz. A későbbiekben előfordulhatnak 18+ részek. Jó olvasást!💕 -Ki vagy rúgva!-mondta a főnököm,vagyis a volt főnököm.Dühösen mentem be az öltözőbe,majd miután átöltöztem és összeszedtem a cuccaimat kilépt...