Haterii partea 2

56 3 0
                                    

   Ai de măsa, iară am plecat fără să anunț. Scuze, da' școala îmi consumă toată energia.. Dmn, în timpul în care am lipsit s-or întâmplăt atât de multe lucruri faine și nefaine and aș sta să vă povestesc da' n-am tiiiimp.

   Așe. Cum am mai spus, haterii se împart pe mai multe categorii, azi aș vrea să îmi exprim părerea despre "ăia care te fac în toate felurile"+  " ăia care te amenință".

   Așa, prima categorie de azi. Acești oameni sunt ca niște extratereștri pentru mine. Mno' nu înțeleg, ajuta-ți-mă. De ce ai cheltuii timp, care este scump, numa' să-l jignești tu pe unu? Cu ce te ajută? Faci persoana aia un căcat, prost, nimic and so much more shit, dar de ce? Ce dra, nu îți place persoana aia, pleci dreq și nu o bagi în seamă, ce stai s-o jignești? Vezi-ți băi de treaba ta, bă omule.
 
  A doua categorie. Ai de măsa, ăștia-s cei mai proști. Cum puii mei să ajungi să fucking ameninți o persoană pe care, în cele mai dese cazuri, O CUNOȘTI ÎN INTERMEDIUL ONLINE? Ăștia îs proști, da-i dreq.

   Acum, recent am trecut prin asta, am primit hate cu grămada, pe Instagram. Faza cu jignitu' nu-i bai, îi dai block, revine, te enervezi puțin, îi dai block. Iar la un moment dat îți bagi ceva în ei, că nu te doare doar că cineva te-o jignit. Da' ăia cu amenințările și cu "mori în flăcări, sinucide-te etc" sunt un adevărat coșmar. Te rănește chestia asta, ce dreq. Eu am vrut chiar să mă sinucid din cauza lor *erau vreo 10-15 pers. pe care le-am blocat și raportat* dar cu susținerea urmăritorilor mei am reușit să îmi dau seama că nu are rost să mă sinucid pentru niște proști. Efectiv primeam mesaje cu "nu renunța, sunt doar niște proști etc" și m-au ajutat. Dar gândiți-vă că sunt persoane care trec prin asta, nu contează dacă e online sau in real life, și care nu au pe nimeni să-i protejeze/susțină. Și de aceea continui eu cu acel cont, al cărui țel e să ascult pe cine are nevoie, pentru că vreau ca ei să știe că cineva, oricât de mult ar suferii, este mereu acolo să îi asculte.
  Un coleg de al meu o format un grup pe fb, numit "mereu de încredere" și m-a adăugat pe mine, o prietenă și o colegă. Ideea grupului este să ne descărcăm, fie că avem de spus ceva de bine, fie că-i de rău. Și el mi-a dat o idee, pe calea asta îi mulțumesc *când își face cont jur că-i îndes capitolul ăsta pe gât* Ideea mea este să fac un grup pe 4 rețele de socializare *da' gen prin mesaje* iar rețelele sunt: 1. Whatsapp 2. Facebook Messenger 3. Instagram și 4. Hangouts. Acum, ideea este pentru contul meu de Insta, dar poate voi face cândva și cu voi.

   M-am lungit ca recu', atat pentru azi. See ya soon on 14th November 🙊

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 11, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Părerile meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum