Hikaye Başlıyor

356 11 1
                                    


Oda tamamen beyaz ışıkla dolmuştu. Hayatımda hiç böyle bir ışık görmemiştim. Işık sönmeye başladı. Yerde yatan asistanlarımı gördüm. Patlamanın etkisi baya büyüktü. İnşaat ettiğim kapıdan birinin çıktığını gördüm. Gelecekten gelen bir adam gibi görünüyordu. Bir zaman portalı açmıştım. Zaman boyutları arasında bir delik. Çıkan adam bana benziyordu. İşte o an yandığım andı. Ne olduğunu anladım. İkiz paradoksunu[Not:Tam olarak emin değilim] yarattım. Bize bilimde hep bunun tahmin edilemeyecek sorunlar çıkaracağını söylediler. Ama Einstein'nın formüllerini kırmıştım. Bu da yanlış olabilirdi. Adam iyice yaklaştı ve yere bişey attı. Daha sonra portala geri gitti. Ve kayboldu. Yerdeki kağıdı aldım. Kağıtta büyük harflerle '' PORTALI YOK ET'' yazıyordu. Yıllarımı verdiğim portalı kapat diyince afalladım. Kabul etmem zordu ama zorunluydu. İlaki bir şey olucaktı. Kısa süreli olmak üzere kolu çektim. Manuel kontrol alanına gittim ve anahtarları çevirdim. Depodan giden enerji kesildi ve parçacık hızlandırıcı kapandı. Osilatör durdu. Makinenin sol tarafı ile sağ tarafının iletişimi kesildi ve portal kapandı. Ama hala açılabilir durumda. İlk önce geçmişte portalı nasıl icad ettim. Onu düşünmem lazım. Olasılıkları hesaplamam ve ne olacağını bulmam lazım. İlk önce geçmişi hatırlamalıyım.

Kuantum Ve Karmaşaları -1 Einstein'a Kafa TutmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin