02

19 1 5
                                    

*Brian
Przez całą pierwszą lekcje patrzyłem się w jej stronę
- Jaka ona jest piękna ! - pomrukiwałem pod nosem .

Na przeprawie pod klasą wszyscy gadali w pięciu grupach . Słyszałem jak się śmiała . Nie mogę doczekać się już 17:00 . Mam trenować razem z jej grupą w siatkówkę , i mam nadzieje że nie oberwę z jej ataku . Czy ona coś we mnie widzi ??

*Lukas
Chodzę do klasy młodszej i nie wiem wszystkiego ale napewno wiem że Brianowi podoba się Mia . To jest pewne . Tylko co tu teraz zrobić żeby byli razem ...
Gdy zobaczyłem moich kumpli w kole a w środki kład , odrazu do niech pobiegłem .
- Ej chłopaki kogo to cudo ?
- Moje , fajne co nie ? - odpowiedział jeden z kolegów .
- Mogę sie przejechać ? - zapytałem .
- No pewnie wsiadaj .

Najgorsze jest to że nie potrafiłem prowadzić kłada , a nie chciałem się przyznać bo to siara . Wsiadłem , założyłem kask i odpaliłem silnik . Na początku było łatwo jednak gdy juz wyjechałem i wcisnąłem gaz wjechałem w słup . Całe szczęście wszystko jest dobrze ... Oprócz tego że złamałem rękę .

* Mia
| 14:00 koniec lekcji |
Właśnie skończyłam lekcje i wyszłam ze szkoły aż nagle zobaczyłam biegnąca nauczycielkę w stronę mojego brata , był cały posiniaczony . Pani Wallet poprosiła mnie żebym zadzwoniła po rodziców , tak tez zrobiłam . 3 dni pózniej musiałam się zajmować w szkole moim bratem . Wszyscy w szkole się ze mnie śmiali , jednak nie przejmowałam się tym .
Gdy siedziałam na przerwie przy sklepiku szkolnym podszedł do mnie Brian .
- Możemy pogadać ?
- No jasne , o co chodzi ?
- No bo chodzi o to że ja tak jakbym mam problem z atakiem w siatkówce a ty jesteś w tym najlepsza i ... czy mogłabym mnie tak no jakby nauczyć i w ogóle - wyjęknął .
- No pewnie , nie ma problemu . Tylko kiedy ? 
Te jego czarne włosy takie zadbane i niebieskie oczy ... chyba się zakochałam , i to tak na poważnie .
- No kiedy będzie ci pasować , i gdzie ?
- To może po treningu w czwartek na hali ? Zaproponowałam
- ok to jesteśmy umówieni . Dzięki wielkie .
- Nie ma za co .
- Jest , jest - zaczął się śmieć swoim niskim ale pięknym głosem .
______________________________
Informacje :
1. Jeśli macie jakiś pomysł na imiona dla innym bohaterów to piszcie w kometarzach
2. Co ile mam udostępniać nowe rozdziały od 17.10 ( jeśli mi się uda to szybciej )
••••••••••••••••••••••
Mam nadzieje że ten rozdział wam sie spodobał

I'm good and most sufferWhere stories live. Discover now