Part 2

1K 35 8
                                    

Prebrojavam stvari,iako nemam bas puno njih.
Cujem skripanje vrata i evo je opet,azdaja.
Lj:"Jesi li spremna?"
J:"Vec krecem?"
Lj:"Da,sad kreces"
Lj:"Ne znas koliko godina sam cekala da izgovorim to!!!"-Prevrnula sam ocima a ona je na to samo puhnula.
Izvukla sam kofer ispred i usla u taxi.
Dok nismo stigli,slusala sam muziku sa radia.
Uff stigli smo.
Nakon nekih dobrih 20 min proveravanja svega i svacega,ukrcala sam se u avion.
Stigli smo nakon nekih 12 sati do Kanade.
Taxi me je vozio do te kuce.
Aaa jbtt plasim see.
Sta ako me nece prihvatiti??
Stojim nervozno ispred vrata nespremna da pokucam.
Cujem korake i skapiram da dolaze ka meni,tacnije vratima.
Da me nebi videli da ko degen stojim ispred i brojim ovce,pozvonila sam.
A i inace,nisam nista rekla oko te kuce:Pa ovako,kuca je savrsena,beli zidovi,ogromno dvoriste i verovatno bazen iza.Auu ova Ljubinka mi nije rekla da ovi imaju para!Ma koga briga,verovatno im je i ovo dete uobrazeno.Cuje se otvaranje vrata.
Vrata mi je otvorila jedna prelepa zena srednjih godina.Duga kosa boje meda,zelene smaragdne oci,pa,visa je od mene,to je sigurno.Sva je bila nasmejana.

X:"Jaoo, ti si sigurnoLuna!-klimnula sam glavom i stidljivo se nasmejala.
P:"Nemoj da se stidis!Inace,ja se zovem Perrie!"
Ja:"Drago mi je,Perrie.-nasmejala se i pogurala me unutra.
P:"Ajde,ajde,da se upoznas sa mojim muzem i sinom!"
P:"Nemoj se cuditi ako su malo cudni,u kuci su samo navikli na mene"
Ja:"Hahahha vazi"-rekoh te se nasmejem dok vucem moj kofer kroz predsoblje.
P:"Ostavi kofer tu,sad ce ga moj sin odneti."-rece pa se nasmeje dok ulazimo u dnevnu sobu.
Kad sam usla u dnevnu,videla sam dvoje osoba.Prespostavljam da joj je ovo muz i ovo sin,aham.
Njen muz je do sada citao novine i kada je primetio da sam usla,ustao je da se upozna.
Pa:"Zdravo,ti si sigurno Luna,ja sam Paul".-pruzio mi je ruku i nasmejao se.
Pogledala sam u drugi deo sobe,tu je onaj decko.Ne vidim mu facu,stavio je kapuljacu,slusalice i igra neku igricu na telefonu,ne obracajuci paznju na mene.
Perrie kao da mi cita misli i pozove ga.
P:"Ajde Jake,ustaj!Upoznaj se sa Lunom!"-Ne odgovara i verovatno ni ne cuje,ah vec vidim kakav je.
Pa:"Ajde bre vise!-skida mu slusalice sa usiju i uzima ih.-Stvarno mi je dosta tebe i toga u tvojim usima!"-Prodrao se Paul.
J:"Jaoo evo evo."-prevrnuo je ocima i pogledao me.Kad me je pogledao,skupio je obrve,kao da se nesto zamislio.Sad cu ja da razbijem led.
Ja:"Ja sam Luna"-pruzim ruku i nasmesim mu se.
Pogleda me i kaze Jake.
J:"Jake"-ipak mi pruza ruku i nasmeje se.-JAO OVAJ LIK JE SAVRSEN,ZNACI SAVRSEN,JA NE MOGU DA VERUJEM!
Aa steta sto mi je brat..
Ovako on izgleda:

P:"Jake odnesi joj kofer u njenu sobu i pokazi joj je"-Klimnuo je glavom i rekao da krenem za njim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


P:"Jake odnesi joj kofer u njenu sobu i pokazi joj je"-Klimnuo je glavom i rekao da krenem za njim.Dok sam se ja zabuljila negde tamo razmisljajuci kako je lep.
J:"Ajde ubrzaj malo!"-prevrnuo je ocima i krenuo uz stepenice.O boze zamislih se.
Popela sam se za njim gore i usli smo u veliki beli hodnik.
Stao je ispred jednih vrata i rekao:
J:"Ovo je tvoja soba,moja je odmah pored,od ovo dvoje namcora je dole,dakle ovo je nas sprat."-rekao je i nasmejao se.
J:"Dakle,ovo je nase kupatilo,pogledaj ga kasnije,pa,pored tvoje sobe niz hodnik je nasa dnevna soba"-opet se nasmejao,zubi su mu savrseni,skroz su beli.
Ja:"Hvala"-rekoh i nasmesim se.
J:"Idi malo da se odmoris pa kasnije dodji kod mene u sobu."-rekao je i nasmejao se.
I evo ga,prvi put ulazim u moju novu sobu.Znaci,savrsena je.Zidovi ljubicasti,okrugao krevet,radni sto itd itd...

Zidovi ljubicasti,okrugao krevet,radni sto itd itd

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uzbudjeno sam vrisnula i krenula da se raspakivam.Tek sad vidim na radnom stolu ima laptop,sa kreditnom karticom na njemu i poruku.Pise:"Luna,to ti je mesecni dzeparac,isti je kao i Jack-ov.Imas 150 dolara mesecno"
Perrie i Paul.
Pa ovi nisu normalni.
Sta ce mi toliko para?
Uff prekosutra skolaa ajaoo.
Odlucila sam da se malo naspavam.

-3 Sata kasnije

Budim se i gledam na sat,19 uvece.
Odo ja kod Jacka dosta se nacekao ahahahha.
Ulazim u sobu koju mislim da mi je rekao,nadam se ahaha i vidim da spava.Ajaoo micaa e pa gotov je sad!
Posto je spavao na stomaku,skocila sam mu na ledja,na sta se odma trgnuo.
J:"Pa Luna jesi li ti normalna?"-Valjam se od smeha ahahhahahahha.
Tu smo se da kazem upoznali.Rekao mi je sve o sebi,da zakljucimo:
-Isto smo godiste i sad isto odeljenje u skoli
-Menja devojke ko carape
-U skoli fazon bad boy-a
-Jedan od najpopularnijih
Ja sam mu rekla sve o sebi,pa eto,on mi izgleda kao fin decko,iako se pravi da je bad boy,dobar je on.U trenutku naseg razgovora cujemo Perrie kako nas doziva.
J&Ja:"Silazimo!"-Pogledamo se i krenemo iz sobe da sidjemo dole.
Perrie i Paul sa nekim koferima stoje kod vrata i cekaju nas.
Ja:"Gde idete?"
J:"Zar opet?"-upitno sam ga pogledala a on je sastavio pogled 'Reci cu ti kasnije' a ja samo klimnem glavom.
Pa&P:"Imamo poslovni put,dolazimo vam tek za 4 meseca,hitno je idemo nesto u inostranstvo".
Puhnuli smo u isto vreme i pozdravili se sa njima i otisli da spavamo,sutra skola!
Jao majko,nek mi je Bog u pomoci!
Stavljam alarm u pola 7,da bih stigla da se dignem iz kreveta u 7.
Znam ahhaahha cudna sam ja osoba.

E pa de ste ljudii 😂!
Pisem vam ovo u 2 ujutru,tako da,ako ima gresaka,ne zamerite,pisala sam u pola mutavom facom znaci komirana sam.Srecom idem posle podne hahahaha
Pa skoro 1000 reci,mislim da je to dobro za pocetak ahahhaha 😂😂😂
Volim vas svee iako vas je malo,ovo je nova prica nema veze 😘😘😘😃
Nastavak za vikend 😄
Inace,slika kuce skroz na vrhu je slika kuce gde oni zive 😂.

Opasna malaWhere stories live. Discover now