Budi me zvuk alarma.Uff mrzim skoluu!Jos danas krecem u ovu novu skolu.Uf!Poludecu!-Pokusavam da potrefim gde je alarm udarajuci o nocni stocic.
Ja:"Ufff evo evo ustajem!"-iznervirano odlazim u kupatilo da se istusiram.
Pre nego sto odem do tamo,skinem sve sa sebe i ogrnem moj victoria secret svileni bade-mantil.Otisla sam u kupatilo,skinula sam se i usla pod tus.Pustila sam hladnu vodu da mi ide niz telo.To mi mnogo prija,budi me.Stavila sam na sebe cokoladnu kupku,moju omiljenu.Kao sto rekoh obozavam da jedem,narocito cokoladu mm.
Kad sam se okupala,otisla sam u sobu da vidim sta cu obuci.
Odlucila sam se za zarine cigarette farmerke(iscepane ofc),belu obicnu usku majicu na bretele,zavezala sam kariranu kosulju oko struka,koznu jaknu,i bordo boje huarache.
Sisla sam dole kad sam videla dorucak na stolu,palacinke mmm.
Al ko bi ih napravio?
Jack sigurno nije,on ne moze ni jaja da isprzi haha.
Krenula sam ka kuhinji,kad sam cula da je voda iz cesme upaljena,ok?wtf?
Usla sam u kuhinju i videla neku zenu,mozda malo visa od mene,sva nekako krhka.
M:"Oo zdravo,ti si verovatno Luna!"-nasmejala se te sam ja klimnula glavom kao znak potvrde.
M:"E pa ja sam Marija,ja cu vam kuvati i cistiti do nove godine,nadam se da cemo se slagati!"
Ja:"E pa drago mi je ja sam Luna!"-pruzila sam ruku i nasmejala se.
J:"Ajde Luna kasnimo!"-rece Jack trceci silazeci niz stepenice.
J:"Caoo"-uzme dve palacinke i krenusmo,srecom pa sam ja vec jela,pojela sam 4 palacinke,pa dobro,bile su predobre.
Ulazimo u garazu,i prvo sto bidim je crni matirani range rover.Vauu!Ja:"Vauu Jackk !"
J:"To nije nista veruj mi"-skrecemo negde levo i dolazimo do jedne velike prostorije.
Sve sto cu reci je WOOWWW *-*
Ovde su svakakve vrste kolaaa umrecuu!
Ja:"Jackk brate sto mi nisi rekao za ovoo?"-Pokazah na desetak vrhunskih kola ispred nas.
J:"Pa sta si ti mislila da imamo samo onog gore?"-rece i pocne bolesno da se smeje.
Ja:"Veoma zanimljivo ha-ha "
J:"Danas mozemo ovog da vozimo:"
Pokazao je prstom prema ovim kolima:Ja:"Murdered Audi R67???"-ciknula sam od srece i zinula.
J:"Kako ti to znas??"
Ja:"Jack,nisam ti ja tako naivna ahahahha"
Ulazimo u ova kola i krecemo u skolu.
Parkiramo se na jedno parking mesto oko koga su stajala da kazem,popularna deca.
Kad smo izasli,svi pogledi su bili uprti u nas.
Nego,tu su bile grupice ljudi,kolko vidim,svaka grupica bi stajala kod kola od nekog glavnog u toj grupici.
Jack me je ogrnuo oko ramena pa je krenuo da me vodi do njegovog drustva,ja mislim.
Tamo su bili svi muski.Bilo mi je bas glupo.Kad smo dosli,svi su krenuli sa odmeravanjem mene,ah,naravno.Nije mi uopste nelagodno,u sustini navikla sam na to kad sam dobro gradjena haha.
J:"E pa ovako,ovo je Alex,ovo je Cameron,ovo Logan,Justin."
Paa veoma su lepii,ali mi je za oko zapao taj Justin,hmm.
Kad sam skapirala da bukvalno blenem u njega,pogledao me je hladnokrvno,pa sam ja skrenula pogled.O bozee koji blamm
Svi mi izgledaju kao zenskarosi bratee!
Aa svaki od njih je savrsen,al nesto me zanima kod onog Justina,msm savrsen je,dobro,svaki od njih je,ali ima nesto kod ovog.O boze Lanoo ludacoo nisi ga ni upoznala a sta si sve vec razmislila o njemu?
A:"Eej cao novaa! "-pruzio mi je ruku i nasmejao se.
A:"Ja sam Alex da znas!"
Xx:Ja sam Cameron drago mi je!"...
Upoznala sam se sa svima,a sa Justinom nista,ja ne znam koji mu je problem?
...
Zvonilo je,a sad pravo u ucionicu,uff.
J:"Srecom,ne ides u ucionicu sama,imas Camerona i Justina."
Ja:"Okej."
J:"Vidimo se ljudii!"
C:"Ajmo mi polako"
Nasmejala sam se kad me je ogrlio oko ramena,dok je Justin gledao u prazno,ali znam da je primetio da me je Cameron obgrlio,mislim,nadam se.
Dolazimo do kabineta,a ne bre,ovo je kancelarija aa ahahahaha
Tu su stajali jedan covek osrednjih godina i jedna zena slicnih.Covek je imao polu sedu kosu a nastavnica plavu.
Oko njih je bilo dosta ucenika,izgleda da nam je nastavnik fizickog ili ova nastavnica razredni/a.Mislim,oboje su obuceni u trenerke.
Nastavnica(N1):"Oo dobar dan ti si sigurno Lana!"-rekla je te se osmehnula tako i ja njoj.
Ja:"Jesam,drago mi je."
N1:"E pa Lano predstavi se svom novom razredu."
Ja:"E pa ovako,ja sam Lana Rivera,imam 15 godina,uskoro punim 16,mislim da je to dovoljno za sad,upoznacemo se"-osmehnula sam se i cekala njihovu reakciju,a oni su se osmesili.Razredna nas je pustila sa fizickog,tkd sam imala vremena da se upoznam sa razredomm.
Nas troje smo sedeli na klupici i cekali ove da zavrse cas.Polako su krenule da nam prilaze osobe koje sam videla na casu,vrv da se upoznaju samnom.Lucija's POV
Ja:"Ko je ova nova likusa?"
Roxy(R):"Ne znam,ali bas je lepaa 😍
Ema(E):"Ii prezgodna jee 😍"
X:"Pa ovako,ja sam Lana Rivera,imam 15 godina uskoro punim 16,mislim da je to dovoljno za sada."-rekla je i nasmejala se.Ne mogu reci da nije lepa.Aa cekaj malo?RIVERA?RIVERA KAO JACK RIVERA?Neemogucee
Razredna nas je pustila ranije pa smo izasli ispred.Jao opet ona uff.Sedi na klupi sa Cameronom i Justinom.E vala ta fuxa nece da se mota oko mog Jusija!
Besno sam otrcala do njih,takodje i ove dve luzerke zamnom.Lana's POV
X:"Jusii mojj de sii!"-neka napumpanusa je dosla ovom i sela mu u krilo i krenula da ga ljubi,a on je nju stisnuo za dupe.Sta ovaj lik radi sa ovom fuxom o boze!
X2:"Oo Kami moj gde sii!"
Krenula je da mu sedne u krilo al ju je ovaj odjebo ahahahaha
X2:"Kami sta je bilo?"-"Kami" nista nije rekao samo je prevrnuo ocima ahahhahhah
X:"Oh da,kako nepristojno,zaboravila sam se predstaviti,ja sam Lucija"
Ja:"Drago mi je?"-Ookejj ovo je precudno.Opet je krenula sa ljubakanjem.
L:"Ah,da,ovo su Roxy i Ema"
R&E:"Drago mi je"
Zvonilo je,napokon,imam osecaj da je ovih 20 minuta trajalo vecno.
Izlazi rulja dece napolje,kada ugledamo Jack-a i ekipu,nasmejemo se i krenemo ka njima.
J:"Kako je bilo ludice??"
Ja:"Super je bilo i ne zovi me tako."
J:"Sta ti je?"
Ja:"Nista,sto?"
J:"Nesto si mi nadrndana?"
Ja:"Ne,nisam?"
Nakon dugog ubedjivanja usput,napokon smo dosli kuci.
Pa de ste ljudii!!!
Im baackk!
Izvinite sto nije bilo nastavaka,znam kakav je osecaj kad tako dugo iscekujete nastavak,izvinitee!
Imam jedno opravdanje a to je skola!!!
Unistila sam ocene i bila sam odsutna pokusavsi da ih popravim..
Negoo...
Za par minuta objavljujem likove,mislim slike svih likovaa
Ako imate neke idejee,sve u kom saljitee!!!
Ljubim vaass 💋💋💋
YOU ARE READING
Opasna mala
Teen FictionLana,devojka koja zivi u domu skoro 16 godina.Sta ce se desiti kada je udomi porodica koja je skroz na drugom kontinentu?Saznajte u nastavcima price "Opasna mala" ☺