Odhalenie v spravach

13 1 0
                                    

Moderátor rozpráva v televízii:


Pred dvoma dňami sa našlo obesene dievča s rozrezanymi zapestiami. Našli ju poľovníci v lese neďaleko jej bydliska. Rada chodila do toho lesa len tak aby nabrala silu sa postaviť osudu. Čo ju ktomu dohnalo? Alebo to bol niekto iný? Vraj ju mali všetci radi ale policajti si to nemyslia. Našli zápisky ktoré si písala a neboli moc pekne. Možno ju zabil niaky kamarát alebo niekto z rodiny. Uvidí sa za tedy nepúšťajte svoje deti cez deň samé. Polícia to bude vyšetrovať a hoci kto s ňou mal kontakt tak sa ozvite. Naša osoba je Terezia Rose Rosinova. Mala 14 rokov a milovala knihy a vlkov. 


Vypol som telku lebo sme videli dosť. Terka sa vedľa mňa zasmiala. Pozrel som sa na ňu a videl som že je rada , že je po všetkom. Stiahol som ju k sebe a začal som ju steklit. Neznáša to ale mne to dovoľuje. Smeje sa a ja sa smejem na nej. ,, Dost dost.,, Kričí a delej sa smeje. Pustím ju a ona ujde do izby. Nejdem s ňou lebo viem že ide sa upraviť lebo večer ideme za jej kamarátmi. Vôbec neviem či ju to trápi že rodičia ju nechali tak alebo či dokonca aj niekoho na zemi miluje. Spolu chránime jej rodinu a kamarátov ale snaží sa byť silná. Viem že je šťastná a že už navždy zostane so mnou. Neodsudzuje má a to si vážim. Ale mal by som začať od znova a je len na vás či sa rozhodnete má nenávidieť alebo má budete uznavat. 

Samovražda či vražda?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant