Mangle jest jednym z czterech Toy animatroników występującym w grze Five Nights at Freddy's 2. Jest odnowioną wersją Foxy'ego. Nie posiada całego kompletnego kostiumu, tylko niektóre jego elementy. Reszta to sam endoszkielet. Wygląda tak dlatego, ponieważ służy do rozkładania i składania przez dzieci, odwiedzające pizzerię Freddy Fazbear's Pizza. Mangle podobnie jak reszta Toy animatronów próbuje dostać się do lokalizacji z nocnym stróżem, w celu zabicia go. Tak naprawdę nie wiadomo co odpowiada za agresywne zachowanie lisa. Być może to Marionetka steruje jej/jego poczynaniami, ale możliwe, iż dusza martwego dziecka przejmuje nad nim/nią kontrolę.
Mangle jest, w głównej mierze samym endoszkieletem. Jednak posiada kilka elementów, pozostałych po kostiumie. Jej/jego głowa jest w kolorze śnieżnobiałym z różowymi okolicami pyszczka, oczu i środka uszu. Usta są pomalowane czerwoną szminką. Zęby natomiast ma w obu szczękach. Wydają się być ostre, ale w rzeczywistości zakończone są gładko. Na policzkach ma czerwone rumieńce, które są charakterystyczną częścią ciała dla Toy animatronów. Jej/jego lewe oko jest w kolorze czarnym z małym, białym punkcikiem, a prawe złote. Oprócz swojej głowy ma również drugą dodatkową, która podobno jest jej papużką. Posiada ona tylko jedno żółte oko, a w miejscu drugiego jest zniszczony endoszkielet. Z całego kostiumu wystaje mnóstwo kabli i przewodów. Na stopach ma po cztery palce, z paznokciami pomalowanymi na różowo.
Aktywuje się drugiej nocy. Bardzo rzadko może się zdarzyć, że zacznie wędrówkę już pierwszej nocy. Jej/jego lokalizacją startową jest Kącik Zabaw, gdzie leży na ziemi. Po upływie czasu przemieści się do Kącika Nagród. Będzie tam zwisać bezwładnie z sufitu, aby po kilku minutach poruszyć się do Pokoju Gier. Następnie przejdzie do głównej hali, będąc tuż obok kamery. Jej/jego późniejszą lokalizacją jest korytarz. Potem natomiast przemieści się do Pokoju Imprez, na kamerze 1, czając się między stołami. Przedostatnią lokalizacją jest Pokój Imprez, na kamerze 2. Ostatnią zaś jest prawa wentylacja. Kiedy robot do niej wejdzie, gracz usłyszy dziwny dźwięk, przypominający zepsute radio. Wówczas gracz szybko musi założyć maskę Freddy'ego, w celu uchronienia się przed nim/nią. Jeśli jednak to zignorujemy Mangle zacznie zwisać z sufitu w biurze. Niestety nie ma żadnego sposobu żeby ją z tamtąd odpędzić. Po kilku chwilach wykona jumpscare, w którym rzuca się na nocnego stróża w okolicach czoła. Przez to był/była posądzana o spowodowanie Ugryzienia w 87, jednak minigierka z Five Nights at Freddy's 4 o wszystkim przesądziła.
CZYTASZ
FNaF'owy Poradnik
РазноеWitam w poradniku dla fanów FNaF'a! Będą tu opisy poszczególnych części gier, jak i bohaterów. Reszty dowiecie się czytając, to coś zwane książką. *************************** Okładkę wykonała Zagubiona_Istotka, za co bardzo jej dziękuję.