2. Fejezet

332 4 0
                                    

*Noémi szemszöge*

- A fegyvert, Eri!!!- kiabáltam a szeretőmre, miközben szapora léptekkel a Harrison felé rohantam.

- Tessék, drágám!- vette elő a zsebéből, és egy határozott mozdulattal felém hajította.

Amilyen jól összhangban vagyunk, én el is kaptam a félelmetes nutella kilövőt.
Ekkor már Jamesék is elkezdtek kissé hátrálni, de Harrison még mindig szorosan fogta a menekülni próbálkozó Thorsten karját.

- Robotcsigák! Öljétek meg a lányt!- ordította James.

Abban a pillanatban az összes robotcsiga nekem támadt. Próbáltam megőrizni a lélekjelenlétemet, de nagyon nehéz volt. Kerülgettem a felém száguldó harcos, veszedelmes csigákat. Némelyiket nem tudtam kikerülni. Azok rajtam ragatak, és elkezdték kirágatni a kezemből a fegyveremet.

Mikor már azt hittem, mindem erőm elhagyott, és fel akartam adni, meghallottam Erika kiáltását.

- Szeretlek!- visszhangoztak a szavai a Tesco hatalmas raktárában. És az én fejemben.

Elképzeltem mesztelenül a fiút (Erikát) és arra gondoltam, hogy ha sikerül ez az akciónk, és laigázzuk a Tescót, akkor elmegyünk együtt egy hotelba, ahol végre egymásék lehetünk majd.

Azonnal új erőre kaptam, és harci kiáltások közepette rángattam le magamról az összes csigát, és kerülettem a felé száguldóakat.

Ezért szeretem annyira Erikát. Mert képes nekem erőt adni egyetlen egy szóval. Csak ott van Tom... És ilyenkor mindig lelkiismeret furdalásom támad. Mert Tomot is szeretem. De tudom, egyszer majd választanom kell keztejük közt...

A robotcsigák egyszer csak elfogytam. Az összeset magam mögött hagytam, és elértem Jamesékhez. A férfi a fegyvere után kutakodott a polcokon, így hát Harrison ott állt, védtelenül, a mi Thorstenünkkel.

Bekapcsoltam a nutella kilövőt, és két ugrással Harrison előtt termettem. Felfedezni véltem az ijetséget az arcán, mielőtt rácéloztam, majd lőttem a fegyverrel.

A ragacsos nutella beterített az egész arcát. Nem láott, és ijedtségében össze vissza kezdett rohangálni, maga után húzva szegény Thorstent, aki a rágójával fudolklott

Harrison után vetettem magamat, a földre tepertem, és mégegyszer rálőttem a nutelával. Kiáltozott, tehetetlenül kapálózott. Én ezt kihasználva kiszabadítottam Thorstent. Egy nagyot vágtam a hátára, mire felöklendezte a rózsaszín rágóját, és kiköpte.

- Rohanj, Thorsten, rohanj!!!- mondtam neki, a levegőt kapkodva.- Rohanj a tengerhez, hívd a szövetségeseinket, az emberevő tengericsillagokat!!!

- Inkább hívom Tomot.- suttogta erőtlenül.

- Nem, őt most...ne zavard. A tengericsillagokat! Nyomás!!! Menj már!- mégegyszer hátba vágtam a fiút, aki végre elindult, kifelé a Tescoból. Közben kaszabolta a robotcsigákat maga körül...

A mi meleg haverunk...

Gondoltam közben, vigyorogva.

A mosolyom csak szélesedett, mikor megpillantottam a Jamessel küzdő Erikát. Egyiküknél sem volt fegyver, a földön verekedtek.

Az én szeretőm... Le fogja győzni.

Elégedetten mentem vissza a fetrengő Harrisonhoz, aki a nutellát törölgette a fejéről, pánikolva. Fél lábbal győzedelmesen a hátára léptem, úgy hogy a tűsarkúm sarka jól bekeszúródjon.

Aztán eszméletlenre lőttem nutellával.

Már rohantam is segíteni a szeretőmnek. Hátulról Jamesre támadtam, de mielőtt rálőhettem volna, lelökött magáról.

- Ne! Noémi!- Erika a szája elé kapta a kezét, mikor elterültem a földön.

Megfájdult a fejem, és nem bírtam felkelni. Hányinger uralkodott el rajtam. Eri otthayta Jamest, és odajött nekem segíteni. Megfogta a kezem, megpróbált lábra állítani, de én csak összecsuklottam, még a tűsarkúm sarka is kitört. Ekkor a szeretőm felemelt erős karjaival, és megcsókolt. Vitt engem, rohant kifelé a raktárból.

James is szökött, de nem volt elég gyors.

Ahogyan én és Erika kiértünk a raktárból, úgy suhant be Thorsten egy hordányi emberevő tengericsillaggal, elzárva a pszichopata Tesco tulajdonos útját.

Végig néztük a véres csatát.

Mi nyertük meg. A tengerivsillagok kinyírták a fele ribotcsigát, a másik felük meg visszavonult...

- Állj!- kiáltotta elkeseredve James.

Erre vonultak vissza a csigái.

Nekünk sem kellett több, odamentünk a férfihez, fegyvert fogtunk rá. Vagyis csak Thorsten. Mert az ő keze volt szabad.

- Még mindig vissza akarod vonni a támogatást?!?!- kérdezte dühösen a haverunk.

Ekkor már lábra tudtam állni, a szeretőmbe kapaszkodva. Annyira romantikus volt, ahogy ott álltunk, figyeltük a győzedelmes jelenetet.

- Nem. Nem akarom visszavonni.- adta meg magát James.- Továbbra is támogatom a T&T szex és minden más nagyvállalatotokat. Minden hónapban utalom a százezret. Ígérem. Csak tüntessétek el ezeket a Tescoból.- nézett végig a több tucat emberevő tengericsillagon.

- Ez a beszéd.- mosolygott elégedetten Thorsten.- Csillagok, visszamehettek a tengerbe.- küldte el őket.

- Köszönünk mindent!- integettem a távolodó emberevő kisbarátainknak.

Mi is rögtön távoztunk, elhagytuk a csatateret. Egyik oldalamon Thorsten, másikon meg Erika segített a járásban. Távolodtunk, egészen gyorsan a Teacotól. Közben diadalmasan a győzelmünkről beszélgettünk.

- Lealáztuk a két pszichopatát!- vigyorgott Thorsten.

- Igen.- mondtam.- És ez a te érdemed. Te hívtad a tengericsillagokat.

- Büszke vagyok rád, haver.- veregette meg a vállát Erika, mire Thorsten kicsit elpirult.

Pár percig csak csendben ballagtunk az utcán. Nyálunkat csorgatva haladtunk el a gofri gyár előtt. Aztán eszembe jutott a tervem...

- Fiúk, van egy ötletem...- kezdtem el félénken.

- Mi lenne az, szerelmem?- kérdezte Erika. Thorsten is érdeklődve nézett rám.

- Nem muszáj rögtön hazamennünk...- vetettem fel, aztán rájuk vigyorogtam.

- Akkor hová mennénk mégis?

- Aludhatnánk ma egy hotelben...- mondtam ki.

- Ez egy remek ötlet!!!- derült fel Eri arca.

Hirtelen megcsókolt. Imádom ezt a fiút. Szeretem. Szeretem!!! Annyira szexi, annyira csodálatos, és tökéletes!!!

A csókját élvezve megfelejtkeztem szegény Thorstenről, aki előttünk állt, lehorgasztott fejjel.

- Ne lógasd az orrod, haver! Téged is beveszünk a buliba, ha eljössz a hotelbe.- vigasztalta a szeretőm.

- Milyen buliba...?

- Nem hallottál még olyanról, hogy hármas szex?- szóltam közbe a fiúkra kacsintva.

Erika csak még boldogabb arcot vágott, de Thorsten nem.

- Figyelj, Noémi...- kezdte.- Én csak a fiúkat szeretem.

- Ó.- most én érzem kínosan magam.- Rendben. Értem...

- Szóval akkor én ezt most kihagyom, ha nem gond.

- Nem gond!- vágta rá Erika.- Csak ne szólj Tomnak, hogy hol vagyunk. Falazz nekünk légyszi.- könyörgött.

- Rendben.- egyezett bele a másik fiú.- Sziasztok.

Elindult a szexvállalat felé.

Mi pedig kézen fogva a hotelbe.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 08, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

T&T Szex-és Minden Más Nagyvállalat//18+//Where stories live. Discover now