*Erika szemszöge*
Bekaptam az utosó falat kukoricás rizst, aztán kiléptem a nyaralóból. A szél belekapott a hosszú, sejmes, szőke hajzuhatagomba.. Csak viccelek, a vállig érő hajam két másodperc után úgy állt mint a madárfészek.
Fene belétek széphajú lányok!
Egy madár sikeresen nekemrepült, ráadasul még egy kagylóba is beleléptem, így botorkálva érkeztem meg a T&T Szex- és minden egyéb nagyvállalatának kapujához.- Ha nincs szex nincs pénz! - ordította Tom. Ideges. Ilyenkor jobb elkerülni. Egy aprót biccentettem, ahogy elhaladtam előttük, Thorsten rám mosolygott, Tom pedig legyintett. Csoda, hogy rámnéz azok után, hogy elloptam a nőjét..
Igen, én ilyen hódító vagyok. Nem, nem Colombus, hanem az a sunyi fajta tudod!
Haragszik rám a lelkem, de nem ölhet meg, hiszen fontos szerepem van a vállalkozásban, rajtam tesztelik az óvszereket.
- Sziaa! - nézett fel rám Noémi - fedőnevén Józsi néni -, majd felém nyújtott egy gofrit..
Elvettem, és letettem magam mellé.
- Hogy halad az üzem?
- A TESCO meg akarja vonni a támogatást! - dobott el egy gofrit a szerelmem.
- NEEE mit képzelsz?! Hogy merészeled??? - a földön heverő étekhez vetődtem, a remek erő- és lélekjelenlétemnek hála, még újra tudtam éleszteni. Noni is lesokkolva ült, mindketten a zokogás szélén álltunk.
- Mindenki jöjjön le! - ordította lentről Tom, s én már tudtam, hogy ez nem jelent jót.Noémi Tom ölében ült, én pedig éppen Thorsten képeit nézegettem. Ő meleg volt.
Mármint nem a szobában volt meleg, hanem Thorsten a buzi. Jajj, nee ez olyan csúnya. Jobb a meleg. De a meleg meg félreérthető.. Vááááh! Miért beszélek magamban?!
Csönd telepedett a helyiségre, csak a sirályok hangját lehetett hallani.
- Úgy hallottam - kezdte Tom. - Hogy majdnem megöltél egy gofrit.
- Sajnálom! - ugrott le a földre Noémi, majd fejet hajtott a szent éteknek emelt szobrunk előtt. - Az egész a TESCO hibája!
- Valóban - bólintott a ferdehajlamú barátunk.
- Vesztegessük meg őket! - vetettem fel. Noémi időközben letelepedett mellém, a fejét a vállamra hajtva. - Tom, te úgyis jó vagy ebben! - mosolyogtam rá, hátha eltűnik az a gyilkos nézés az arcáról. - Vagy majd Nonival elintézzük.
- Igen! - derült fel a szeretőm. - Újra mi leszünk Józsi néni és Marcsi bácsi!- Vigyázz magadra! - suttogta Tom, miközben Titanic pózban álltak Noémivel. Én csak a fejem ráztam és betettem egy óvszert szükség esetére. Ez egy nagyon fontos akció, ha elbukjuk akkor végünk.
- Induljunk! Nagyon hosszú és veszedelmes út vár ránk! - kezdte Thorsten hősiesen. Ő is elkísért, mondván, hogy majd elintézi az őröket satöbbi. - Bárhol vagyunk, mindig veszély leselkedik ránk! - emelte fel a fejét, mint egy vezér. Fogtam a hátizsákom, és elindultunk a rettentő, és fárasztó útra.
Irónia. A TESCO az utca másik oldalán volt. Gyorsan átrohantunk -Thorsten hasraesett -, aztán meglapultunk egy bokorban. Noémi hozzámbújt én pedig átkaroltam.
- Undorítóak vagytok! - fintorgott Thorsten, és előhúzta a fegyverét.
- Már bocs, de nem én fekszem le férfiakkal! De ha már így állunk, elintézhetnéd Harrisonékat!
Harrison és James voltak a TESCO igazgatói. A két biszex pszichopata, akik létrehoztak egy robotcsiga hadsereget..Egy unalmas vita után, amit persze mi nyertünk meg, Thorstenen volt a sor, hogy támadjon. Lopakodva közlekedett, majd az utolsó pillanatban egy kiáltás kísétetében a földre teperte az őrt. Ez volt a mi végszavunk. A szerelmemmel egymáséba kulcsoltuk ujjainkat, aztán diadalittas arccal rohanni kezdtünk. Persze nem jutottunk sokáig, hajj mit is hittünk..
Amint beléptünk több ezer robotcsigával találtuk szemben magunkat. Előttük James állt, mellette Harrison foglalt helyet, és szorosan tartotta Thorstent.
- Én megpróbáltam! - mondta, ezt követően pedig nagyot pukkantott a rágójával.
- Lám - lám, kit látnak szemeim? - nevetett fel James. Noémi fenyegetően lépett közelebb.
- Rátokküldöm az emberevő tengeri csillagainkat, ha megmeritek vonni a támogatást! És nem viccelek! Én vagyok Tom csaja! (Au ez fájt.) Élve kibelez titeket, ha valamelyikünknek baja esik! Értve vagyok?!
- Ügyes kis monológ volt! - tapsolt Thorsten.
- Tudom, gyakoroltam.Itt lenne az első rész...
Hogy tetszett?
Örömmel fogadjuk a véleményeket ^-^
BINABASA MO ANG
T&T Szex-és Minden Más Nagyvállalat//18+//
RomanceEzt a könyvet mi fogjuk írni, ketten. Két legjobb barátnő vagyunk, akiknek kipattant a fejéből ez vicces-romantikus történet. A sztori a szex, a szerelem, és kezdő vállalkozók problémáit dolgozza fel, humorosan, egyáltalán nem komolyra fordítva a do...