Visul

17 2 0
                                    

Intuneric . Ma aflam intr-o camera linistita , era noapte iar eu eram intr-un pat cufundat intr-o perna moale deodata aud urlete de la parter , o femeie care mi-se parea cunoscuta intra in camera si incuie usa aprinzand lumina . Veni langa mine iar eu ii puteam observa ochii ei verzi inlacrimati . Era speriata nu stiu de ce dar ingrijorarea i se citea pe fata . Se auzi un bubuit punernic in usa camerei dar ea continua sa se uite la mine cu ochii inlacrimati . Apoi isi aduna fortele si imi spuse :
- Dragule mama si tata te iubesc mult , sa nu uiti asta niciodata ! Fi curajos dragul meu sa nu iti fie frica ... Nu mai apuca sa spuna altceva ca usa fu sparta iar o silueta inalta si slaba inbracata intr-o mantie neagra cu un bat lung si subtire in mana intra pe locul unde era usa . Isi indrepta batul spre femeia care acum era in picioare incercand parca sa ma apere pe mine  , cu fata spre creatura inalta de langa ea .
- Avada Kedavra . Tipa creatura iar din bat tasni o dunga verde care lovi femeia rapusa intr-un final la pamant . Dupa ce fiinta imbracata in negru fu sigura ca femeia era nemiscata la podea se apropie de mine , de frica am ramas nemiscat dar o lacrima mi-se prelinse pe obraz . Parca stiam ce va urma si se pareca aveam dreptate o dunga de lumina verde se indrepta spre mine cand......
    M-am ridicat din pat , eram in debaraua mea de sub scara , ud leoarca de transpiratie , am aprins lumina si am inceput sa ma gandesc la visul pe care l -am avut . Am o mie de intrebari , cine era femeia ? Ce era creatura aceea ? Unde ma aflam ? Stiu , ma duc sa ii povestesc matusei Petunia , pana la urma eu si ea suntem ultimele rude in viiata ale mamei . Dar daca femeia aceea era mama , avea ochii verzi ca ai mei si imi spunea ca parinti mei ma iubesc si sa faiu curajos . Ei bine chiar asa am sa fac , am sa fiu curajos si am sa ma duc la matusa Petunia si am sa ii spun tot . Ma dau jos din pat si ma indrept spre usa debaralei , o deschid , ies si urc pe scari . Deodata vad usa dormitorului unchiului si matusi mele , dau sa intru cand ...

Hei prieteni , stiu nu am mai scris un capitol de secole , merit sa mi se taie capul . Dar sa stiti ca daca nu era Bellatrix_we acest capitol nu ar fi existat , asa ca multumiti ei nu mie . Sa lasati comentari pentru ca voi posta urmatorul capitol la 3 pareri pupici 😘😘😘

Cum a început totul..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum