FANTAStický tábor

63 2 2
                                    


Omlouvám se, že si úplně nepamatuji začátek :) tak dokonalou paměť nemám :) je to starší sen, ale vše důležité si pamatuji a něco když tak domyslím :) mají to psát sice mé sny, ale spoustu spojitostí si prostě nepamatuji :) doufám, že vám to nebude vadit :)




,,My si vás rozdělíme do týmů, pamatujte na to, že kdo není ve vašem oddílu, je nepřítel. Zbraně si budete muset zasloužit! Tak začneme!"

Stáli jsme na základně, měla rozměry menšího čtvercového parkoviště. Před námi se rozléhal menší lesík. Za námi poté něco jako klubovna, dveře jsem sice neviděla, určitě byly zamčené. Zleva jsme sem dojeli a doprava se ještě přesuneme. Před námi, obrovskou skupinkou dětí a teenagerů stála vedoucí. Byla sice malá, ale šla z ní hrůza, měla potetované obě předloktí, zbytek ruky vidět nebyl a lýtka jsem taky neviděla. Měla na sobě kožené prvky, hlavně bundu a pod tím bílé tričko a obtažené černé džíny. Dlouhé černé vlasy jí sahaly až po pas. Divím se, že je měla pořád rozpuštěné.

,,Hej ty! Už máš oddíl?" křikla na mně a já se přestala rozhlížet kolem. Ta vedoucí stála přímo přede mnou a koukala na mě, asi jí došlo, že jsem jí neposlouchala.

,,Ne, nemám."

,,Tys mě neposlouchala!"

,,Ale poslouchala..."

,,Potom víš, do jakého oddílu patříš!" okřikla mě a mně došlo, že jí nemůžu lhát.

,,Omlouvám se, ale zopakujete mi to?"

Vrhla na mě přísný pohled. Napřáhla se a prstem se zastavila na skupince dětí. ,,Támhle!"

Nějak moc jsem si jen neprohlížela. Došla jsem k nim a koukala do země.

,,5 minut na vybrání lokace!" křikla na nás.

,,Ty budeš naše kapitánka?" zeptala se mě nejmenší holčička z našeho týmu a tahala mě za zápěstí.

,,Nemůžete na to najít někoho lepšího!?" odbyla jsem jí nepříjemný hlasem.

,,Hádám, že sis nás ještě neprohlídla..." pokračoval nějaký kluk, byl mladší, ale ne o moc.

Koukla jsem teda na ně, byla to povedená squad. Nebylo nás moc a času taky ne.

,,Hm...tak fajn." kývla jsem a té holčičce se rozzářili oči, měla by se mi líbit.,,Takže... máte vybranou základnu?"

,,Čekali jsme, že to vybereš ty."

A jak jsem slíbila, koukla jsem se kolem a na mapu jsem kašlala, ukázala jsem doprava od hlavní základny.

,,To není na mapě!" nějakej šptrťáček.

,,No a?" už mě ta funkce nebaví, to brzo.,,Když není na mapě, spíš nás nikdo nenajde.

,,Poslední minuta!" opět se ozvala vedoucí a mně došlo, že to nestíháme.

,,No dobrý, takže eště něco jako ta vedoucí musím udělat?"

,,O ničem nevím, možná bys mohla vědět aspoň naše jména..." zas ten chytrej.

,,Později, na to bude ještě času dost." snažila jsem se to říct nejmileji, jak jen to šlo, ale stejně to nebylo dokonalý.

,,Hm..." řekla nějaká holka, který to očividně bylo stejně jedno jako mně.

,,Taak dobrý děcka, začnem!" zařvala hlavní vedoucí, vážně mám dělat něco podobného, jsem přece jen taky vedoucí.

SnářKde žijí příběhy. Začni objevovat