umutsuz aşıklar <3

500 13 9
                                    

''Rachel hadi uçağı kaçırıcaz''dedi annem.Etrafa son kez baktım.Burada bütün hayatım geçti.O kadar anı varki.En önemlisi JUSTİNİM ilk aşkım.O şimdi burda değil 2 yıl önce taşındılar.bana ayrılırken bir mektup yazmıştı.Ama ben onu okumak istemiyordum.Çünkü yazdıkları ayrılık sözlerinden ibaret olacaktı.Ama olmadı açmıştım.Aşkım ya.

!SENİ ÇOK SEVİYORUM.BENİ UNUTMA ÇÜNKÜ BEN SENİ HİÇ UNUTMAYACAĞIM MELEĞİM'' Yazdıkları çok güzeldi.Mektupta yazanlar aklıma gelince gözlerimdoldu.Son kez etrafıma baktım ve annemin olduğu taxiye bindim Yolda onu düşündüm.Onun olduğu şehre taşınıyorduk.Acaba beni görünce mutlu olcak mu?

..........

Şükür .Sonunda yeni evimize gelmiştik.Anneme 'ben okula gidiyorum '' dedim.Kızım yarın gidersin dese bile onu dinlemedim ve annemi bavullarla birlikte evin önünde bırakıp gittim.Anneme kayıtlarımı buraya geldiğinde yapmasını söylemiştim ama o beni dinlemedi-ki iyiki dinlemedi- kayıtlarımı geelmeden önce yaptırdı.Okulda sanırım şuan öle arası falandır.Çok mutluyum ya .Bundan sonra hep onunla olacaktımHem evlerimiz karşılıklıydı hemde okullarımız aynıydı.Ben bunları düşünürken çoktan okula ulaşmıştım.Hemen müdürün yanına gittim.Sınıfımı derslerimi öğrendim. ve tahmin ettiğim gibi ölearsıymış herkes yemek hanedeymiş.Bana istersem yemekhaneye gidebileceğimi söyledi.

..........

Sonunda müdürün odasından çıktım.Yemekhaneye inecektim çünkü Justinim belki ordadır ama önce lavaboya girdim.İçerde bana benzeyen esmer bir kız vardı.Kız bana baktı ve konuşmaya başladı.

'Sen yeni mi geldin,seni daha önce görmemiştimm'dedi onaylarcadsına başımı salladım.Hemen sarıldı.Başta anlamadım ama sonra bende sarıldım.'Benim adım Amy'dedi geriye çekilerek 

'Bende Rachal'deyip gülümsedim

...........

Amy çok sıcakkanlı ve iyi biri.Lavabodan beraber çıktık.Bu saatte burada olmasının sebebi sevgilisiyle buluşucakmış.Amy biranda önüme geçtive konuşmaya başladı.

'Seni onunla tanıştırmalıyım.Göörsen bir tatlı bir yakışıklı''dedi. İçimden hıhı kesin öledir Sen benim Justini mi gör ondan sonra konuş. dedim.

'Nezamandır berabersiniz.'dedim merak etmiştim 

'Neredeyse 2 yıldır.'dedi ve gülümseyerek İşte geliyor dedi Sonra sevgilisinin yanına koşarak gitti.Sevgilisine bakmak için döndüğümde kalbim binbir parçaya ayrıldı.Amy'nin bana kaç zamandır anlattığı kişi JuSTİN'MİYDİ? Onlar birbirine sarılırken Justin beni fark etmedi. Amy Justin den ayrıldıktan sonra onu öptü.Şuanda ölebilirdim.Tam arkamı dönüp gidecekken Amy bana seslendi.

'Hey Rachel nereye Seni daha sevgilimle tanıştıraCaktım.'Arkamı yavaş yavaş döndüm.Justin 'de beni görnce şok olmuştu yüzünden anlaşılıyordu.

Amy benim gitmem gerek '' dedim gözümdeki yaşları silerken.

''Rachel sen iyi misin' diye seslendi.ama ona kulak asmadan ağlayarak yürüyorum.Sonra biranda başım döndü yer ayağımın altından kayıp giderken tam kafamı yere çarpıcakken 2 kol beni tuttu sonrası karanlık................

umutsuz aşıklar &lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin