Ei bine am ajuns la partea în care apar noi personaje, Linda, care are 16 ani, colegă cu Emma şi Lousie. Ea este înaltă, cu păr scurt şi creț, brunet, cu ochii căprui şi mari, dar care este foarte rea. Aceasta încearcă să îi despartă pe Emma şi Şteffen, deoarece aceasta nu le suporta pe Emma şi Lousie. Lucas, cel mai bun prieten al lui Şteffen, apare din capitolul 6. Acesta are 16 ani, şi este coleg de clasa cu Şteffen. Cei patru luptă contra Lindei, care încearcă să-i despartă. Dafnie, prietena Lindei, o ajută pe aceasta în tot.
Duminică dimineața, Emma merge la Lousie :
-Lousie! Lousie! Strigă Emma la balconul lui Lousie. Trezeşte-te!
-M-am trezit, m-am trezit, ce s-a întâmplat?
-Azi trebuie să mergem la circ. A venit circul la noi în oraş, azi e ziua cea mare! Trebuie să mergem Lou!
Lousie se trezeste, se îmbracă repede şi spune fericită :
-Să mergem!
Acolo se întâlnes cu Linda şi Dafnie :
-Vezi fată, ți-am zis eu că ăstea doua vin aici. Spune Linda, puțin nervoasă.
-Zici că se țin după noi...Zice Dafnie.
-Linda nu va permite asta, să mergem!
-Dar Linda stai, ce vrei să faci?
-Vei vedea, mergi odata!
Cele două merg la Emma şi Lousie, Linda o trage pe Emma de mână :
-De ce vă tot țineți după noi?
-Linda, noi am venit aici pentru că am văzut anunțul, nu ca să te văd.
-Ha, asta trebuie să fie o glumă, toată lumea vrea să vadă o stea ca mine!
-Nu şi noi, să mergem Lousie.
Linda, supărată, se gândeşte la un plan :
-Dafnie, du-te şi I-ai telefonul Emmei.
-Sigur Linda, dar cum...?
-Găseşti tu o soluție!
Dafnie merge, îi ia telefonul din geantă când aceasta nu se uită, şi I-l dă Lindei...
Linda ia telefonul şi îi dă mesaj lui Şteffen : "Şteffen, ne despărțim!" El vede mesajul şi se întristează, Linda merge şi îi dă telefonul Emmei.
-Ce făcea telefonul meu la tine? Spune Emma.
-L-am gasit pe jos şi ți l-am adus.
Emma se uită mirată :
-Multumesc atunci.
Lousie crede că ceva nu e bine :
-Em, nu crezi că ceva e cam ciudat? Adica de ce ar veni Linda cu telefonul tău?
-Nu ştiu, probabil se va schimba.
-Linda? În niciun caz!
Apoi fetele încep să râdă.
CITEȘTI
True Love
Roman d'amourAceasta este povestea unor adolescenti. Emma, o fata de 16 ani, inalta, slaba, satena se indragosteste de Şteffen. Lousie si Şteffen sunt cei mai buni prieteni, Lousie are 16 ani, este colega Emmei, este inalta, slaba, blonda, iar Şteffen, un băiat...