In Amerika heb je heel veel oude wetten, de meeste rare zijn nu al afgeschaft, gelukkig maar want je zou sommigen maar zo doen, of niet.
In Arkansas is het verboden om Arkansas verkeerd uit te spreken.
In Arkansas mag je je vrouw slaan, maar niet vaker dan 1x per maand.
In Glendale is het verboden om op straat te kaarten met een indiaan.
In Washington is het verboden om te doen alsof je ouders rijk zijn.
In Fort Madison moeten brandweermannen verplicht een kwartier oefenen voor ze naar een brand rijden.
In Kansas is het verboden om messen te gooien naar iemand in een streepjeshemd.
In Maine is het verboden voor een huurder om diens huurbaas te bijten.
In Vermond is het verboden om onder water te fluiten.
In Sarasota is het verboden om te zingen in een badpak.
In de hele VS is het verboden contact op te nemen met buitenaardse wezens.
In St Louis is het voor brandweermannen met dienst verboden om vrouwen te redden die niet volledig gekleed zijn.
In Chicago is het verboden om in je pyjama te vissen.
In Georgia is het verboden een naakte etalagepop aan te kleden als de winkelruit niet bedekt is.
In Montana is het verboden om meer dan één wekker tegelijk te zetten.
In Louisiana is het illegaal om een bank te overvallen en dan een bankmedewerker dood te schieten met een waterpistool.
In Long Beach is het verboden te vloeken op een minigolfbaan.
In Miami is het voor mannen verboden een strapless jurk te dragen.
In Nebraska is het voor een moeder verboden haar dochter te laten permanenten zonder staatsvergunning.
In Omaha mogen kappers de borsten van hun klanten niet scheren.
In New Hampshire is het verboden de kleding die je aan hebt te verkopen om je gokschulden te betalen.
In Hood's Town mag je alleen jongleren met een vergunning.
In Pennsylvania dient een automobilist die een koppel paarden ziet naderen zijn auto aan de kant van de weg te zetten en te bedekken met een doek die de kleur heeft van de omgeving. Zijn de paarden dan nog schrikachtig, dan dient de auto uit elkaar geschroefd te worden en de onderdelen dienen te worden verborgen onder de dichtstbijzijnde bosjes.
In Washington mag je op zondag geen tandenborstels en tandpasta aan de zelfde kant van de straat verkopen.
In North Dakota is het verboden om te gaan liggen en in slaap te vallen met je schoenen aan.
In Maine is het verboden na 14 januari je kerstversiering nog te hebben hangen.
In Maine is het verboden om uit een vliegend vliegtuig te stappen.
In Illinois is het verboden in de mond van de buurman te plassen.
In Californië is het verboden om door een zwembad te fietsen.
Op Hawaï mag je geen munten in andermans oor stoppen.
In North Dakota ia het verboden een Indiaan op een paard neer te schieten, tenzij je in een huifkar rijdt.
In Winchester (Massachusetts) mogen vrouwen niet koorddanssen, behalve in de kerk.
In Pocatella is het dragen van verborgen wapens verboden, behalve als ze duidelijk zichtbaar zijn.
In Kentucky is het voor een vrouw verboden zich in badpak op de snelweg te bevinden, behalve als ze door
minstens twee politieagenten begeleid wordt, of als ze lichter is dan 45 kilo of zwaarder dan honderd kilo. Dit geldt overigens nadrukkelijk niet voor vrouwelijke paarden.
In Louisiana geldt het als een simpele overtreding als je iemand bijt, tenzij je dit doet met een vals gebit, dan is het een zware overtreding.
In Californië is het verboden vanuit een auto op wilde dieren te schieten. Behalve op walvissen.
In Delawara is het verboden over water te vliegen, behalve als men voldoende eten en drinken bij zich heeft.
In Columbus is het verboden op je veranda te zitten, tenzij je netjes gekleed bent.
In Boston is het volgens de wet verboden een bad te nemen, behalve op doktersvoorschrift.
In Detroit is het verboden in een auto te vrijen, behalve als hij op je eigen grond staat.
In Newark (New Jersey) is het verboden ijs te verkopen na zes uur 's middags, behalve als iemand een briefje van de dokter kan overleggen.
Er mag geen paard Fountain Inn binnen, behalve als hij een broek draagt.Ik hoop dat dit genoeg rare en vooral nutteloze wetten waren, denk hierbij nog wel even aan het feit dat dit allemaal al een keer gebeurt moet zijn.
Byaa,
Xx WhatELSe
YOU ARE READING
Nutteloze feiten
HumorHey everybuddy!! Dit is een nieuw boek, anders dan de anderen, mijn andere boeken zijn namelijk heel iets serieuzer.. Ik had alleen behoefte aan het uiten van mijn emoties. Grapje Ik dacht gewoon, ik ga de mensen gewoon wat vertellen over mijn indr...