Yiğitle Evlilikteki Hayalimiz

26 1 0
                                    

Ben Zeynep Yiğitin aşkı ve ben onu çok seviyorum. Bu kitap onun için eğer kişi değişirse kurgulamaya devam edilip 2. Kişiyi Yiğit diye devam ettireceğim. Yiğit benim aşkım olsada gerçek hayatta çok kırdı beni. Kitap Yiğit gelene kadar Zeynep olarak benden çıkacak

Zeynep:
Yiğit bana istediğim teklifi yaptı ve EVET gibi bir cevap alarak evlenme maratonu başladı. İstemeye geldi ailesiyle ve o gün korktuğum gibi olmadı istendi kahveler içildi ve misafir olarak gönderilen görücüler sonucu ağlayan bir kız oldu.Babası pek olumlu bakmıyordu bu evliliğe

Zaman geçti ve tekrar görücü olarak Yiğit ve ailesi kapıyı çaldı. Yiğitin ailesi Yiğiti istemediği icin ailem dediği ablası ve eniştesiyle Zeynebi istemeye geldi. Bu sefer takılan yüzükler sonucu ve finaller yüzünden uyuyamıyordum. Ben Zeynep hemşirelik üniversite son sınıf birincisiyim tabi okurken öğrenci nöbetleriyle tamamlıyordum staj süresini ve Dahiliye servisinde çalışmaya başlamam için son finaller var bide burası tam benlik deniz kenarı antalya çok güzel bir yer.

Cumartesi günü olmuştu ve finaller bitmiş.Akdeniz üniversitesi Hemşirelik Fakültesinin birincisi olmuştum.
Yemek hazırlıyordum anneme kadın çok yoruldu beni büyütüyorken şimdi onu hiç üzermiyim ben ev temizlenmis işler bitmiş yemek hazırlıyordum. Yine gelip çok salça koyma diyince tamam annem sen iste yeter ki diyip salçanın yarısını aldım. Ben gülerken mesaj sesini duyup telefona baktım.

Gönderen: Yiğit Kozan
Zeynep sinemaya gidelimmi?

Gönderilen:
Hangi filme gidiyoruz? Umutta bizimle geliyormuş üç bilet al olurmu?

Gönderen:Yiğit Kozan
Tabi alırım

Yemeği yedikten sonra Umutla beraber çıkıp sinemaya girdik ama ben mısırlara nasıl bakıyorum. Yiğit biraz işim var siz oturun diyip kapıdan ayrıldı. Çok yorgun olsamda umuda yaslanmadim. Işıklar kararınca Yiğit elinde bir kutu patlamış mısırla bir büyük paketle mısır almıştı.

Buda mısırlarım

Film çok romantik olsada sonuçta animasyondu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Film çok romantik olsada sonuçta animasyondu. Yiğit Umut için bu filmi seçmişti. Yorgunluktan Yiğitin omzuna kafamı koyunca Umut kafamı alıp onun omzuna koydu. Yiğitin bir bakış vardı. Ben uyumayı istesemde uyuyamamış ve Umudun omzunu iyice ağrıtmış mısırla dolu olan paketimi bitirmiştim.

Kalktığımda iki tatlımında koluna girdim. Umut sürekli Yiğiti uyarıyordu. Kahkahalarimla doldurduğum gecenin sonunda elimde telefon yiğitle mesajlaşırken konu evliliğimizden açıldı. Ben kurguladığım sahneleri anlatırken ya görücü olsaydı diye konuştuk. Görücü usulünü şöyle kabul ederdim mesela olması gereken birşey olsa diye

Şöyle başladı herşey biz evlenmek zorundaymışız ve o gece için plan yaptık ben pijamalarla otururken onlar uyumadığımı sanacaklardı oysaki ben oturmuş film izleyecektim. Planı bozan ise Yiğitin ailesinin evde olması oldu. Yiğit odaya gel birşey deme kimseye yazıp göndermiş üstüne görsün diye sürekli aradım en sonunda gördü. Bir saatin sonunda Yiğiti odaya atıp kapıyı çektiler plan ne ?? diye soran Yiğite tiyatro dedim tiyatro yapacağız bebek felan derlerse korunuyosun bil daha gezip tozup gençliğini yaşamak istiyorsun şu geceyi ise benim dediklerimi yap yeter bide arkanı dönde üstümü giyiniyim diyip o dönünce devam ettim. Hiç bir kızla oldunmu diye sorup yalan söylemene gerek yok dedim hayır dedi. O zaman diyip anlata anlata bir yarım saatte öğrettim. Numara yaparken bile ne kadar tatlı oluyor ya diye geçirsemde içimden devam ettim ve plan işe yaradı. Saat 2 felandı ve ben çok eğlenmiştim. Yiğite bunu söyleyince sen iyi birisin teşekkür ederim inşallah güzel bir hayatın olur dedikten sonra ee nerde yatmamı istersin ? Diye sorunca bence o ihtimali göz önünde bulundurmadan birlikte yatabiliriz ama dokunmak yok.diyince saçmalama ya kardeşimsin inanabilirsin bana diyince kardeş deme korkarim ben diyince tamam ne diyim peki diyince bebegim de en masum herhalde bu dedim hem ağzında yer yapsın ki annen felan duyar dedim. Bana haddini aşmayarak yaklaşabilirsin. Dediğimden anlamaz anlamaz bakınca yarın aşırı tepki verme yeter diyip yattım.

YİĞİTLE BİR GÜN DAHA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin