Odešla jsem do kuchyně udělat moje výborná míchaná vajíčka.
Když jsme se najedli, Váďa odešel do práce. Sedla jsem si na gauč a koukala na TV. Někdo zazvonil. Šla jsem otevřít. Ve dveřích stál Marek. Ano byl to on. Můj bývalý přítel.
" Ahoj Kočko, jak je ? "
" Jdi někam dala jsem ti košem jestli si nevzpomínáš. Kvůli tý k*rvě z baru, počkej myslím že se jmenovala kráva. "
" Nech toho chci se s tebou usmířit. " řekl a já mu bezeslovně jsem mu ukázala zásnubní prsten a on svěsil hlavu a já se nad ním slitovala.
" Tak ti dám aspoň pusu na rozloučenou, ale na tvář, jsem zasnoubená. Nastavila jsem tvář, ale on mě hlavu otočil a dal mi dlouhý nemilý polibek a při tom se mnou sel ke gauči a zalehl mě.
" Tak kočičko, když budeš hodná nic se ti nestane. "
Úplně jsem zdřevěněla a rozklepaný se. Šli jsme do ložnice. Přivázal mi ruce k posteli, roztrhl mi tričko a kalhoty, svoje kalhoty si svlékl i s boxerkama a já uviděla jeho chloubu. Musím vám říct že nic moc nebyla...
...vrátíme se k tématu.
Užíval si rozepínání mojí podprsenky a sundavání kalhotek.
" Proč to děláš, proč mě znásilňuješ. "
" Protože mi chybíš ... " udělal na mě "sexy" obličej a kochal se mým poprsím. Pak mě začal mačkat prsa a nečekaně, tvrdě a drze zajel svým autem do mojí garáže. Vykřikla jsem a za to jsem dostala facku. Strašně to štípalo. Pak si se mnou ještě chvíli hrál, odkázal mě, oblékl se a odešel. Oblékla jsem si župan a běžela zavolat Vadimovi. Zvedl to asi až po 20. pípnutí.
"Co se děje ? "
" Pamatuješ jak jsem ti vyprávěla o mým bývalým. No tak chvíli po tom co jsi odešel na mě zazvonil a znásilnil. "
" Co ??? Hned jsem u tebe zlato."
"Pa pa pa. "
" Čau, neboj... "Trochu kratší díl, ale teď to bude trošku na vás. Kdo chce, aby byl Vadim naštvaný a kdo, aby ho šel Vadim zbít za Elliino znásilnění. Je to jen a jen na vás. Pište do kometů.
Ellinkalollipop