20-»ʙ ᴜ ɴ ɴ ʏ«

1.7K 204 6
                                    

„Tak fajn, koledoval si si o to,” zavrčal si a zhodil ma pod seba.

„Dravý ako mačička,” zavrnel som a usmial sa.

„A ty si moja korisť, zajačik,” dravo si ma pobozkal a strhol zo mňa všetko čo na mne ešte bolo.

„Tie gate som mal rád,” zakňučal som nad kúskami mojich roztrhaných boxeriek.

„Nemal si provokovať,” zašepkal si mi do pier a zakusol sa do nich. Tvoj jazýček sa začal dobývať do vnútra a ja som ti mile rád vyhovel. Boli sme nahý a naše tela tisnúce sa o seba mi dodávali neuveriteľný pocit slasti. Ani nevieš ako sa teším, keď budeš vo mne. Tvoj jazyk putoval cez môj krk až na podbruško, kde sa zastavil. Pozrel si sa mi do očí a zaškeril si sa, v tom momente som ucítil štipľavú bolesť priamo v mojej riťke. Až po pár sekundách mi došlo, že si ma pripravuješ, zaklonil som hlavu a snažil sa uvoľniť.

„Prepáč Jungkookie,” zašepkal si a pobozkal ma na pery. Pridal si aj druhý prst a začal nimi všelijak krútiť a rozťahovať ich, zaryl som nechty do tvojho chrbta a pomaly si začal zvykať, že časť tvojho tela je vo mne.

„Chcem ťa, prosím už to nenaťahuj,” zastonal som, keď do mňa prirazil.

„Čože?”

„Prosím daddy, chcem ťa,” vydýchol som. Presne som vedel, čo chceš počuť.

—🕊—

Ayo ladies&gentlemans🦄

»okej...i'm actually dead. Kto je v tom so mnou? 🤚🏻 To MV je proste dokonalé.🌸 *pozerá na to po 37284838-krát a ešte stále lapá po dychu.* pls rip.

»toto je pre teba! 💕cloecleocz

»ᴛ ᴀ ᴇ ᴋ ᴏ ᴏ ᴋ« ✅Where stories live. Discover now