# Part 4 #

141 11 2
                                    

 # Momo P.O.V. #

Ini merupakan bulan terakhir aku bersama dia. Selepas ini, dia akan dilayan oleh aku yang lagi satu. Yang BYUNTAE, kejam dan suka membalas dendam.

# End Momo P.O.V. #

Mark: Hoi, kau mengelamun jer tahu. Aku suruh kau buatkan air untuk aku dan Sana. CEPATLAH!!!

Momo: Ba-baik-baiklah. Saya buatkan.

# Selepas Sana pulang #

Momo: Mark...Kalau saya hilang ataupun minta cerai dengan awak dalam masa sebulan ini...adakah awak akan lepaskan saya atau awak masih akan mendera saya?

# Mark P.O.V. #

Kenapa dia tanya aku soalan tu tetiba??? Adakah dia akan tinggalkan aku nanti??? Ouh No...Please Momo...Jangan tinggalkan aku...Aku sayangkan kau cuma aku nak kau tahu apa rasanya bila kita hilang orang yang tersayang...Jebal...Dont leave me..

Mark: Of courselah aku akan pilih pilihan kedua iaitu mendera kau...

Momo: Ouh..Tak adalah...saya tanya ni pun sebab lagi sebulan-

Mark: Lagi sebulan apa ??? Cakaplah cepat!!!

Apa yang lagi sebulan??? Lagi sebulan dia akan mati ke???

Momo: Ouh..tak ada apalah...cuma lagi sebulan saya nak jumpa abang saya yang dekat German...awak kenalkan?? DO KYUNG SOO...

Ish buat suspen jer isteri aku ni...

Mark: Ouh... Yang tua lima tahun dari kita tu ker???

Momo: A' ah.

Lalu Momo pun pergi ke biliknya untuk tidur...Kenapa aku rasa lain??? Ker sebenarnya Momo nak tinggalkan aku??? Eh!! Bunyi apa tuh??? Macam orang nangis jer... Aku pun ikut arah bunyi tangisan itu datang...

# End Mark P.O.V #

~BERSAMBUNG~

Cinta Bertukar Menjadi BenciWhere stories live. Discover now