Firstly, author nak kata sorry kalau cerita agak terbelit sikit tau....memang jalan cerita author ni pelik sikt...BTW, Do Kyung Soo tu abang pertama Momo...Jinyoung abang kedua....and Yoona still kakak Momo...OKAY TU JER...SILA SAMBUNG.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MOMO P.O.V
Okay...minggu terakhir ni....apa kata aku tanya lagi sekali soalan tu kat dia...kalaudia jawab tak jugak aku akan amik keputusan untuk meningkatkan tahap kebencian dia dekat aku dan selepas ini aku akan menjadi MOMO 2.0..
END OF MOMO P.O.V
Momo: Mark~~~ Betul ke awak akan pilih jawapan kedua yang saya tanya haritu???
Mark: Soalan mana pulak ni?? Yang kalau kau dah takda, adakah aku akanlepaskan kau ataupun sambung cederakan kau???
Momo: Yes..
Mark: Jawapan muktamad ialah sambung cederakan kau..
Momo: Araso.. [berlalu masuk bilik]
Mark: Eh!!! Nak pergi mana tuh??? Ambik telefon aku dan telefon Sana...SEKARANG!!!
Momo: EH!!! Awak ada tangan kan??? Kaki pun ada so pergilah amik sendiri...dekat jerkan....tak sampai 5 meter dengan awak.
Mark: Kau isteri aku..jadi kau kena ikut cakap aku...Pergi amik sekarang!!!
Momo: Saya hanya isteri atas kertas...Bukan isteri yang telah diberikan kasih sayang yang sepatutnya...Awak sebagai suami pun tak reti pimpin isteri dengan betul...Jadi, jangan perasan bagus sangat...
Mark: Eh, sedar pun kau tu isteri atas kertas...aku pun tak naklah kahwin dengan kau...disebabkan bapak kau jer...[nak lempang Momo]
Momo: Hah!!! Tamparlah, tampar... MUKA AKU YANG LAGI CANTIK DARI SANA NI JERKAN SASARAN KAU. MUKA SANA TU DIUSAP MUKA AKU PULAK DITAMPAR. MEMANG, AKU BUAT KEPUTUSAN YANG SANGAT SALAH SEBAB MENYINTAI KAU DENGAN SEPENUH HATI...KALAU AKU TAHU AKU AMIK PISAU TOREH TOREH MUKA AKU NI...BIAR SEBURUK YANG MUNGKIN....LEPAS TU KAU AKAN LEPASKAN AKU....AKHIRNYA AKU BEBAS DARI PENIPUAN, PENGKHIANATAN, PEMBULIAN....SEMUANYA..[halang Mark dari melempang pipinya dan pergi ke dapur untuk mengambil pisau]
MARK P.O.V
Eh.. kenapa dengan Momo ni??? dah gila ke apa??? Aku agak sentap dengan apa dia cakap...memang betul aku tak bagi dia kasih sayang dan pimpinan yang betul...tapi kenapa naksampai toreh muka...kau tahu tak...kalau kau toreh muka tu...aku akan merana selamanya sebab tak dapat nak usap pipi kau yang gebu....plz Momo stop it
Aku pun kejarlah isteri aku ni....tetiba waktu dia nak toreh muka dia pisau tu aku tertolak and tercucuk perut dia...Aku punyalah panik...terus aku call hospital...
#HOSPITAL
Dah lebih sebulan dia tak sedarkan diri selepas pembedahan....Aku takut...takut jika dtinggalkan sekali lagi dengan orang yang tersayang....memang aku ada Sana tapi agak2 lah babe....tu adik tiri aku...selamanya aku buat ni nak bagi Momo supaya jealous and benci aku...tapi waktu malam kau tak tahu... punyalah aku benci diri aku sebab buat Momo merana...tetibva tengah aku feeling aku perasan ada satu pergerakan dari tangan Momo....aku bergegas ke luar dan panggil doktor....
END OF MARK P.O.V
SAMBUNGAN~~~
YOU ARE READING
Cinta Bertukar Menjadi Benci
FanfictionApabila Momo telah dijodohkan dengan lelaki yang paling dibencinya akibat 50 trillion...Gila kan???Ayahnya sanggup menjual anaknya semata2 inginkan harta... Apakah yang akan terjadi pada Momo dalam cerita ini? Saksikan cerita ini bagi mengetahui nas...