Ne kadar kalmıştı? Ne zaman bu kabustan uyanacaktım? Ne zaman? Babamın güzel suratını görmek, kıyafetlerimi kendim seçmek, yeniden okula gitmek ve en çokta kendimi yeniden görmek çok istiyordum...
Hemde dünyada bundan daha çok istediğim şey yoktu. Kapı açıldı kim girdiğini bilmiyordum ses çıkarmıyordu "Kimsiniz?" dedim oda "Ah... Uyandın mı yoksa ben uyandırmak istememiştim Dolunayım" dedi kim olduğunu şimdi anlamıştım zaten hizmetçimizden çok teyzem gibi gördüğüm Leyla abla bana adımın Gece olmasından hep 'Dolunayım' der "Saten uyanıktım Leyla abla" dedim "Peki tatlım sana yiyecek birşeyler getirmiştim al bakalım ye biraz, istersen ben yedirebilirim hatta süper olur biraz sohbet ederiz ne dersin?" dedi bende gülümsedim "Tamam olur" dedim yatağımın üzerine bir şey örttü herhalde sıvı bir şey ki dökülürse diye örttü diye düşündüm. "Sana çorba getirdim tatlım" dedi bende "Hmm... En sevdiğimden mi?" dedim kahkaha atarak
"Evet dolunay hanım en sevdiğinizden" dedi ve ağzıma kaşığı soktu "Ameliyat olacakmışsın... " dedi bende mutluluğumu göstermek için sırıttım ağzımdaki çorbayı yutarak "Evet çok mutluyum artık görebileceğim" dedim "Bende çok sevindim hayatım ama birşey diyeceğim ama babana kızmayacaksın" dedi ve bende ne olduğunu anlamadan baktım "Tamam söyle kızmayacağım ve kaç saat kaldı?" dedim oda "Tatlım 6 Saat kaldı ve baban yalnız olmak istemiyor bu yüzden evlenecek ama sana sormadan değil sende izin verirsen yani evlenmesini istersen yani anlarsın ya..." lafını bölerek "Bi dakka Bi dakka ya bu aynı Sindirella hikayesi döndü ya babamda sonra hastalanıp ölecekmi?... Töbe töbe" dedim ve üzgünlüğümü belli etmek için başımı yana doğru çevirdim "Bak tatlım böyle diyeceğini biliyorduk dedim ya istersen evlenecek istemezsen evlenmez bu hayatta senden daha önemlisi yok onun için..." diyerek durdu bende "Tamam Leyla abla... Ben çorbamı içeyim, hazırlanayım, biraz müzik dinler sonrada giderim saten ameliyata" dedim oda "Bekle bakalım Dolunay hanım" dedi ve bütün çorbamı içirdi "İiiişte Bitti" dedi ve peçeteyle ağzımı sildi "Evet şimdi kendini göreceğin için güzel birşeyler giymelisin" dedi ve gardırobtan birşeyler çıkardı ve giydirdi üstümdekiler çok rahattı sonra telefonumdan bir müzik açtı sonrada bana zamanın geçmesi için kitap okudu. Kitabın adı ise Yağmur Sonrası idi...Zaman çabucak geçmişti kapı tıklatıldı "Giiir" dedim ve kapı açıldı "Benim kızım hazırmıymış?" dedi babam gelmişti işte "Hazırım hemde çoook hadi gidelim" dedim ve beni kolumdan tutarak kaldırdı arabaya binmeden Ayağım takıldı ve sendeledim ama bir başka erkek eli beni tam zamanımda tutmuştu kim olduğunu bilmiyordum arabaya bindim yanımda biri daha vardı.
"Baba yanımdaki kişi kim?" diye sordum babama "Sen görmüyorsun ama herşeyi biliyorsun findik pahrem" dedi "Baba yanımdaki kim?" diye sordum bu sefer biraz sert olmuştu sanki "Adı C-ceylin kızım annen olucak" dedi ne hani Leyla abla bana sormadan evlenmiyecek demişti nasıl ya "Nasıl ya neden bana sormadın baba?" dedim oda "Tabiki sorucağım biz şuan sadece arkadaşız izin verirsen evleneceğiz gözlerin açıldığında onu daha iyi tanıyacaksın ve çok seveceksin ben inanıyorum" dedi ve bende 'Tamam, peki, sakin olmalıyım' gibisinden mırıldandım hastaneye geldiğimizde babam beni kaldırdı ve arabadan çıktım daha yarım saatimiz vardı bu yüzden çok mutluydum kendimi hazırlamam gerekiyordu doktor yanımıza geldi "Evet gece hanım hazır mısınız? Sizi alalım mı" diye sordu bende "Babam da gelsin ama..." dedim oda "Tabiki gelecek Gece hanım" dedi bende "O zaman evet hazırım" dedim ve doktor beni bir yere yatırdı Babam elimi tutuyordu "Acırsa istediğin kadar sık tamam mı?" dedi babam "Tamam" dedim doktor söze karıştı "Seni bayıltmamız gerek Gece hanım" dedi "Tamam hatta daha iyi olabilir" dedim ve kolumda bir acı hissettim ve gözlerimi kapattım. Hiç birşey hissetmiyordum, hiç birşey göremiyordum eh buda normal değil mi saten göremiyorum?!Sonra gözlerim hafif hafif açılmaya başladı gözlerimi açtığımda ilk önce gri sonrada beyaza doğru gitti ve her yeri görmeye başladım bir sevinç çığlığı attım babam koşarak yanıma geldi "Uyandın mı? Ne oldu? Neden bağırdın? Gece" dedi bende ona bakarak "Yüzünü çok özlemişim" dedim ve yanağından öptüm artık görebiliyordum bu inanılmazdı...