Olmayacak duaya amin denilir mi?
Ben diyorum ve demeye de devam edeceğim.Sol kolum olmasa bile yüzmeye devam edeceğim.
Belki de diyorsunuzdur,tek kol ile de yüzebilirsin.Evet,yüzebilirim ama istediğim hedefe gidebilmek benim için çok zor hatta imkansız.Fakat ben imkansızlara inanmıyorum.Çok küçük,minicikte olsa bir umut vardır benim için.Olmasa bile yaratırım,yaratmaya çalışırım.Bu arada ben Soo-Yun.İmkansızlara başkaldıran Soo-Yun'uz.
Maalesef adım gibi kusursuz biri değilim.Neden mi bu durumdayım?
Tek bir sebebim var,su.Doğru duydunuz,bu halde olmamın tek sebebi suda bir oyun uğruna o talihsiz olaya maruz kalmam.Çocukluk işte.O olaydan sonra sudan korkmuyormusun? diye sorarsanız,
tam üç yıl psikolojik tedavi tedavi gördüm.Buna rağmen daha doğrusu herşeye rağmen dünyanın en iyi yüzücüsü olmak istiyorum.Doğru diyorsunuz,biraz değişik biriyim.Ne demişler;sütün kaymağı,hatunun manyağı makbuldür.Her neyse ciddi bir şey konuşuyorduk biz.İnsanlar yüzüme gülüp,arkamdan yapamaz diye laf yapıyorlarmış.Susuyorum ama cevaplarını vereceğim.Siz siz olun insanlarla sakın oynamayın zira sonucunuz hayata bir sıfır geri geride başlamak olur.Çünkü hayatı size neler göstereceğini bilemezsiniz.
Öyle düşünmeyin,acıların çocuğu değilim.Evet çok kötü bir talihsizlik yaşadım ama bu benim sonum olmadı aksine başlangıcım oldu.
Arkamda değil yanımda olan bir çok insan var.Arkamda değil diyorum çünkü geçmişimde olan herkesi silip,beyaz bir ekran bıraktım.Bu yüzden sırtımı dayayacağım değil de sol yanımda olan kişiler var demek istiyorum.
En önemlileri ise biri beni benden çok seven Mi-Cha teyzem diğeri ise sözde değil gerçekten kanımızı sonsuza denk birleştirdiğim kankardeşim Kwon Sun Hi.Sizinde bildiğiniz gibi kardeş olmak için aynı anneden olmak zorunda değiliz.
Sun Hi,arandığında bulunamayacak kadar az,bulunduğunda aranamayacak kadar çok olan bir dost ve kardeştir.Benim kötü günüm,iyi günüm,sırdaşım,arkadaşım,sol kolum...
Böyle birini bulursanız sakın kaybetmeyin sonra çok üzülürsünüz benden size söylemesi.Teyzem mi nasıl biri?
Anne yarısı derler ya,heh işte tamda ondan.Okul için Seul'e gelmek saatlerimi alıyordu.Bende teyzemin yanına taşınmaya karar verdim oda tek bir kelime bile etmeden beni kabul edip evine aldı.Galiba vicdan azabı çekiyor ve bu yüzden benim için birşeyler yapmaya çalışıyor.O değilde çok konuştum dimi ben?
Bir eksikliğim çenemle tamamlanmış.
Kısaca demek istediğim umudunuzu sakın yitirmeyin.
Umudunuzu yitirdiğiniz anda yaşamak sadece bir formalite olur sizin için.Benim için yaşamak,hedefim.Ve ben,ne pahasına olursa olsun o hedefime ulaşacağım.Video kaydedildi...
Y/N:Merhabalar.Düz yazı olarak ilk hikayem lütfen yanlışlarımı maruz görün.Vote ve yorumlarınızı kesinlikle bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Target~| Lalisa Manoban
Fanfiction"Düşen umutları hangi el kaldırır yerden?" " Var olupta bir işe yaramayan mı?" " Yok olupta bir işe yaramayan mı?" Bir kişiyle tanışmak istersin;'Bu sefer farklı olacak"umuduyla. O gelir sizin "sonsuzunuz"olur...