~1~

40 5 19
                                    

Çırpınıyordum...
Çırpındıkça daha da çok dibe batıyordum.Bağırıyor, yardım istiyordum.Kimse duymuyor, görmüyordu.

Olmuyor, kurtulamıyordum.

Saat 07.45

Alarmın sesi beni o kabustan yine uyandırmıştı.Pek fazla sevmem alarm sesini ama bu seferde güzel gelmişti.Beni görmek istemediğim şeylerden uzak tutuyordu.

Sekiz saniye aralıksız o sahneye şahit oluyordum tekrardan.İstemiyordum, artık bu kabusu görmek istemiyordum.

Üzerimdeki polar battaniyeden kurtulup ayağa kalktım.Ebeveyn banyosuna gidip yüzüme su tuttuktan sonra aynaya bakıp gülümsedim.
Her sabah kabustan sonra rutin olarak yaptığım şeydir bu.Kendime gülümserim.Birde kendim için kaydettigim videomu izlerim. Unutmuyorum böylece kendime verdiğim sözümü,hedefimi.Her gün,her sabah umudumu yineliyorum.

Merdivenlerden aşağı inerken teyzemin o güzel sesi kulağıma doluyordu.Çok şenşakrak bir teyzem vardır bu arada.Tanısanız çok seversiniz.

"Günaydınlar!"diyerek yanağına sulu bir buse kondurdum teyzemin.

"Günaydın güzellik.Bugün bende seninle çıkacağım dükkanda sürüyle iş beni bekliyor."

"Rezervasyon mu var yine?"

"Evet.Okul gezisine gelen öğrenciler için ayırttılar oteli.Gidip temizlik yapmam gerekiyor."

"Yardım etmeyi çok isterdim ama Sun Hi ile yarışmanın seçmelerine katılacağım bugün."

"Ahh doğru o bugün dü dimi? Nasıl unuttum ben onu.Yanında olamayacağım üzgünüm bebeğim."yanaklarımı elinin arasına alarak okşadı dudaklarını büzerek.

"Önemli değil minnoş teyzem benim.
Zaten iki saate işimiz biter,çok uzun sürmez nasıl olsa beni seçecekler."

"Yine formundasın güzellik.Özgüven tam gaz devam ediyor,umutlar yine coşuyor."

"Felsefemi konuşturuyorum teyzecim."diyerek piç gülümsememi yaptım.

Saat 09.00

Sun Hi ile yola çıkmış otobüs durağına doğru ilerliyorduk.
Durağa her gittiğimizde Sun Hi kötü oluyordu.
Her insanın hayatında yaşadığı bir kötü hikayesi vardır.Sun Hi'ninde hikayesi bu duraktı.

İlk görünüş,ilk bakış,ilk sevgi,ilk aşk...
Kwang ile Sun Hi ilk kez burda sevdiler birbirlerini ilk kez burada birleştirdiler gönüllerini.
İlklerini bu durakta yaşamışlardı.Fakat, kim bilebilirdi hikayelerinin başladığı yerde biteceğini.Kwang trafik kazasında hayatını kaybetmişti.Karşıdan karşıya geçerken hızla gelen bir araba çarpmıştı.Hem de burada.

Sun Hi o olaydan sonra kimseyle birlikte olmadı.Kwang onun için son olmuştu.Mutsuz ama sonsuz bir hikayeydi onlarınki.

Saat 10.35

Heyacandan bu soğuk havada terden sırılsıklam olmuştum.Lanet olsun iğrenç kokacağım.

"Evet! Arkadaşlar kurallar size bildirildi.3 dakika içerisinde 300 metreyi en kısa sürede bitiren ve bitiş noktasına gelen yarışmacımız bizim de sponsoru olduğumuz Ha Bagum Sam şirketimizin üyesi olma hakkını kazanacaksınız."

Bo!Ha Bagum Sam'mı?!
Bu benim bildiğim Kore'deki en iyi atletlerin ve yüzücülerin bulunduğu şirketmi?!
Bilgilendirme formunda böyle bir şey yazmıyordu.

Saat 10.37

Yapmıştım.Başarmıştım.Bu sefer olmuştu.O olaydan sonra bir çok kez denememe rağmen eski formuma dönemiyordum.Ama artık yapabiliyordum.Kazanmıştım.Birinci olup artık Ha Bagum Sam şirketinin yarışmacısı olmuştum.Sadece 2 dakikada 300 metreyi bitirmiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Target~| Lalisa ManobanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin