Azi ploua...

16 3 0
                                    

- Urăsc vremea aceasta! Numai ploaie și frig.  Răceala și coldrex. Aspirina și perfuzii.  Frig și creme pentru durere. Mi se pare o perioada bolnava.
- Oamenii...câteodată îmi păreți atât de inteligenți. ..câteodată atât de șterși și stresati.
- Normal ca suntem șterși în perioada aceasta. E de la ploaie. Cine are chef sa fie vesel pe o astfel de vreme?
- Uite dasta nu va bucurați voi de viață.
- Adică ?
- Permite-mi sa te lămuresc. Voi doriți sa vedeți doar partea naspa a lucrurilor ca sa mă exprim în termeni pe care îi cunoști.  În loc sa te bucuri de aceste zile tu le vezi doar ca pe niște zile groaznice. Defapt sunt niște zile frumoase cu ploaie.
- Dezvolta...
- Aceasta e perioada mea preferata. E perioada de purtat plouvere pufoase pe gat, colanti și botosei pufoși.  De stat în pat ascuns sub pătură cu o carte buna și un ceai aromat. Sau e perioada de stat la geamul unei cafenele în timp ce savurezi o placinta calda. La fel de minunat mi s-ar părea și un film în 2. Ști. ..sa stai întinsă în pat, lângă iubitul tău și sa va țineți în brațe în timp ce va uitați la un film romantic.
- Dar tot e deprimant peisajul...
- Ce e deprimant?  Sa privești jocul picăturilor, sa te bucuri de culorile pe care le ia natura, sa privești oamenii și umbrele lor colorate? Mie mi se pare minunat. E un spectacol al toamnei pe care îl ador.

La o cafea cu Moartea ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum