Cap.1si 2

40 1 0
                                    

   Adam era un copil normal de calsa a patra. Invata bine si nu avea nici o problema legata de scoala si de colegi.
   Dar cea ce priveste familia.... Erau saraci si deabia aveau bani pentru al trimite la scoala. Mama lui era femeie de servici si tatal lui era claun la circ.
   Porecla lui Adam de la scoala era Jocker, pentru ca era cel mai bun la toate, ca un jocker din cartile de joc.
    Intr-o zi, mama lui Adam sa imbolnavit de la o substanta cu care curata podelele si.... a intrat in spital. Cand Adam a primit vestea a ramas inconstient. Tatal lui a venit la el la scoala ca sa il ia si impreuna sau dus la spital la mama lui unde au gasito pe aceasta intr- o stare critica.De atunci Adam a incercat sa ii aduca note bune, poate asta o va ajuta sa lupte si sa supravietuiasca. Dar in zadar... caci acea substanta a omorato.
    Tatal lui Adam sia dat seama ca din salariul lui nu il poate intretine pe Adam si pe el asa ca sa angajat in armata.
    
                              Cap.2
    Nimic nu o sa mai fie asa cum a fost

  Daca tatal lui adam sa angajat in armata el nu a mai luat note bune dar In schimb sa inchis in el, batea copii, pana si invatatoarei ii era frica de el.
A trecut si vara in care Adam a invatat sa fure din buzunare.Tatal lui venea doar o data pe luna acasa ca sa ii lase lui Adam bani pentru mancare si apoi pleca.
  Adam a trecut in clasa a cincea unde era cunoscut cu numele de Jocker.
Pana si directoarea scolii tremure in fata lui.Era ub copil nemilos batea, a si ucis cativa copii care se credeau mai buni decat el.
  Zvonurile astea au ajuns pana la urechile tatalui lui Adam.El sia retras copilul de la scoala si la luat cu el in armata. Acolo Adama Invata sa traga cu arma si tragea chiar bine. Antrenamentul pe care soldatii il faceau cu greu lui Adam i se parea simplu. Secatara pe funii urca pe cladiri si facea restul de antrenament zilnic. Asa a ajuns cunascut si in armata sub numele de Jocker. Comandantul sef al armatei se lauda cu Jocker. Dar intr-o zi urata si ploioasa de toamna, comandantul a venit la Jocker si ia zis ca tatal sau murise. El a vrut sa fie dus la tatal sau
iar comandantul ia zis ca tatal sau era undeva pe front.

Istoria lui JockerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum