"Fan Fan......."
"Fan Fanလို႔ဆို..."
နားထဲကိုလာေရာက္ရိုက္ခတ္ေနတဲ့ေလေငြ႕ေႏြးေႏြးေၾကာင့္သူလူးလိမ့္ၿပီးၾကည့္မိေတာ့ရင္ဘတ္ေပၚမွာေမွာက္ကာသူ႔ကိုဆူပုတ္ပုတ္ၾကည့္ေနတဲ့ကေလးေလး...
"အင္း...ကေလး..အေစာႀကီးရွိေသးတယ္ေလ..အိပ္အံုး..."
"Fan Fan အိပ္မက္ဆိုးေတြမက္တယ္..အိပ္မက္ထဲမွာေလ..အိပ္မက္ထဲမွာ.. အင့္...ဟင့္..."
စကားေျပာရင္းကေနရုတ္တရက္ထငိုလိုက္တဲ့ကေလးေလးေၾကာင့္သူ႔မွာျပာယာခတ္ရသည္..
"ကေလး..ကိုယ့္ကိုေျပာေလဘာျဖစ္လို႔လဲ.."
ဝမ္းလ်ားထိုးရင္းေခါင္းအံုးေတြၾကားကေနရွိုက္ကာငိုေနတဲ့ကေလးေလးကိုသူဆြဲထူကာေပးေတာ့..သူ႔လက္ေပၚမွာထပ္ငိုျပန္သည္...
"ကေလး..မ်က္လံုးေတြနာေနမယ္..ေတာ္ေတာ့ေနာ္...ကိုယ့္ကိုေျပာဘာျဖစ္တာလဲ.."
အတင္းေခ်ာ့ေမးမွကိုယ္ေတာ္ေလးက..
"အိပ္မက္ထဲမွာေလ...Fan Fan ကေလ..."
"အင္းေလ..ကိုယ္ကဘာလဲ..."
"...အန္း...အန္းဂြီးဘတ္ျဖစ္သြားတယ္..."
"အယ္......"
ေျပာခ်င္ရာေျပာၿပီးျပန္လွဲအိပ္သြားတဲ့ကေလးေၾကာင့္..ဘာမွေမးခ်ိန္မရလိုက္ဘဲ..သူ႔မွာမ်က္လံုးအျပဴးသားနဲ႔က်န္ခဲ့သည္...
ေျပာသြားတာကိုဖင္တျပန္ေခါင္းတျပန္အေသအလဲစဥ္းစားမွသာအေျဖကရွင္းရွင္းႀကီးထြက္လာသည္...
သူ႔ကိုangry birdလို႔ေျပာသြားတာဘဲ...
(ေႁမြသာဆိုဒင္းကိုအသုဘခ်ေနရဘီ)ဟိုကေလးကေတာ့မသိျခင္ေထာင္ေထာင္ကာျပန္အိပ္သြားေခ်ဘီ..အံမယ္..ေဟာက္ေတာင္ေနေသး..
သူနာရီၾကည့္မိေတာ့ခုမွ...မနက္ေလးနာရီ...ေသခ်ာတာကဟိုကေလးစုတ္..တေရးႏိုးၿပီးျပန္အိပ္မရလို႔သူ႔ကိုစသြားတာေနမွာ...
အိပ္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ခ်စ္စရာပါပီေပါက္စကေလးေလးကိုသာခပ္တင္းတင္းဖက္ရင္းသူပါျပန္လွဲအိပ္လိုက္တယ္...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
သူနဲ႔ထိုကေလးစေတြ႕ခဲတာ..ရိုမန္႔မတစ္လွ..
ထိုကေလးသည္Wu Family group၏ပင္တိုင္ schoolarေက်ာင္းသားေလး....
သူႏွင့္စေတြ႕စဥ္ကေလးသည္တကယ့္ကိုေဘာက္ဆတ္ဆတ္....လံုးဝကိုအထိမခံသည့္ေခြးေပါက္စေလး...